شناسهٔ خبر: 45470 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان جاجرم:

جزئیات جلسه بررسی مشکلات راه‌های روستایی بخش جلگه شوقان در خراسان شمالی

راه روستایی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان جاجرم در خراسان شمالی گفت: جلسه بررسی مشکلات راه‌های روستایی بخش جلگه شوقان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان خراسان شمالی، سرکار خانم راضیه اربابی اظهار کرد: این جلسه در محل بخشداری شهر شوقان و با حضور جناب آقای ارجمند بخشدار این شهر و دیگر اعضا برگزار شد.

خانم اربابی عنوان کرد: در این جلسه در خصوص بررسی مشکلات راه روستایی بخش جلگه شوقان و میدان ورودی شوقان بحث و تبادل‌نظر انجام شد که لازم است از بخشدار شهر شوقان نیز بابت میزبانی، تعامل و هماهنگی در برگزاری این جلسه تقدیر و تشکر کرد.

وی تصریح کرد: مقرر شد اصلاحات آب نمای روستای گرمک صورت بگیرد و همچنین تابلوهای مسیر دوبرجه –شوقان ظرف مدت ۳ هفته نصب گردد و همچنین از دیگر مصوبات این جلسه بازگشایی تپه منتهی به پیچ در روستای بام، انجام قیرپاشی لچکی رمپ‌های ورودی محور بام به جوشقان توسط اداره راه و شهرسازی، پیگیری مطالعات و برآورد محور کلاته شور –قراجه رباط توسط اداره راه و شهرسازی بود.

وی گفت: ضمناً مقرر شد در صورت تأمین اعتبار، برآورد مطالعات و ساخت محورهای روستایی جغدی و چپه توسط اداره راه و شهرسازی انجام گیرد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان جاجرم بیان کرد: بعد از پایان جلسه شوقان از بخشداری سنخواست نیز بازدید به عمل آمد و مشکلات راه‌های روستایی بخش سنخواست نیز با حضور بخشدار محترم سنخواست جناب آقای غضنفری و مهندس داودی ناظر راه‌های روستایی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی و سروان یزدانی فرمانده پلیس‌راه جاجرم بررسی شد.

نظر شما