شناسهٔ خبر: 45486 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

۷ هزار واحد مسکن مهر بدون متقاضی در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر

مسکن مهر استان تهران معاون امور مسکن شهری بنیاد مسکن: برخی از واحد‌های بدون متقاضی در دست تعاونی‌ها و انبوه‌سازان است که باید وزارت تعاون راه حلی برای آن پیدا کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جواد حق شناس درباره واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی در شهرهای زیر ۲۵ هزارنفر جمعیت گفت: مسکن مهر شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت به چند دلیل متقاضی ندارند، واحدهایی که تقاضای خرید دارند اما متقاضیان در تامین آورده مشکل دارند و برخی واحدها نیز بدلیل نبود خدماتی چون راه دسترسی ،اب و برق و.. فاقد متقاضی هستند.

وی افزود: مسکن حمایتی، اجتماعی طرح دولت است که به بخشی از مسکن مهر کمک می کند تا مورد بهره‌برداری قرار گیرد همچنین اگر تقاضا برای مسکن مهر فاقد متقاضی وجود داشته باشد تا ۷ میلیون تومان کمک بلاعوض دریافت می کنند.

حق شناس با اشاره به اینکه درشهرهای زیر ۲۵ هزار نفرجمعیت ،حدود ۸۵۰ شهر از شهرهای کوچک دراختیار بنیاد مسکن است ادامه داد: ۳۴۷ هزار واحد مسکونی مسکن مهر را آغاز کردیم و در حال حاضر بالغ بر ۳۱۳ هزار واحد به اتمام رسیده و نزدیک به ۳۰۰ هزار واحد از این واحدهای مسکونی سند اعیانی دریافت کردند.

وی با اشاره به اینکه باید خدمات همپای ساخت واحدها پیش برود ادامه داد: برخی واحد های مسکن مهر در بخش تامین خدمات مانند سیستم فاضلات ، آب و برق و ... مشکلاتی دارد که اگر برطرف شود به اتمام می رسد.

برچسب‌ها:

نظر شما