شناسهٔ خبر: 45518 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد؛

احتمال لغو تمام پروازها به فرودگاه آبادان

فرودگاه آبادان مدیرکل روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: احتمال لغو تمام پرواز‌ها از تهران و سایر شهر‌های ایران به فرودگاه آبادان تا ظهر امروز به دلیل شرجی بودن هوا و مه غلیظ وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، یدالله آقایی صائم اظهار کرد: در حال حاضر دید افقی در فرودگاه آبادان به حدود ۵۰ متر رسیده و امکان نشست و برخاست هواپیما در این فرودگاه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه طبق پیش‎بینی هواشناسی این وضعیت جوی تا ظهر امروز در آبادان ادامه خواهد داشت، گفت: پرواز‌های ساعت ۹:۵۰ کیش ایر از تهران، ساعت ۱۱ سا‌ها از تهران، ساعت ۱۱:۱۵ ایران تور ایر از تهران و پرواز آسمان از شیراز لغو شدند.

مدیرکل روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران یادآورشد: پرواز خارجی شرکت ایرعربیه از شارجه نیز که قرار بوده راس ساعت ۹:۱۰ در فرودگاه آبادان به زمین بنشیند به علت این شرایط جوی امکان فرود در این فرودگاه نخواهد داشت. 

به گزارش ایرنا، هفته گذشته نیز (نهم آبان ماه) به دلیل بروز پدیده گرد و غبار، دید افقی در فرودگاه آبادان به کمتر از ۲۰۰ متر کاهش یافت و پرواز‌هایی از مبدا تهران (کیش ایر، اترک، سا‌ها و قشم ایر) و از مبدا شیراز (ایران ایر) لغو شدند و مسافران می‌توانند برای اطلاع از وضعیت پرواز‌های خود در مهرآباد با شماره تلفن ۱۹۹ تماس بگیرند./

نظر شما