شناسهٔ خبر: 45574 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر املاک و حقوقی راه و شهرسازی گیلان خبر داد:

آزادسازی یک قطعه زمین در محور سنگر – سیاهکل از دست متصرفان

رسول حسین پور مدیر املاک و حقوقی راه و شهرسازی گیلان گفت: یک قطعه زمین با مساحتی بالغ بر ۵۱۴ مترمربع در محور سنگر – سیاهکل از دست متصرفان خارج و به بیت‌المال بازگردانده شد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی گیلان، رسول حسین‌پور مدیر املاک و حقوقی راه و شهرسازی گیلان با اعلام این مطلب گفت: با تلاش کارشناسان و مشاوران حقوقی این اداره کل در محاکم قضایی و دفاع از حقوق دولت و برخورد قاطعانه دستگاه قضایی با پدیده زمین‌خواری، ۵۱۴ مترمربع از اراضی دولتی واقع در مسیر پروژه احداثی محور سنگر – سیاهکل از دست متصرفان خارج و به بیت‌المال بازگردانده شد.

 وی افزود: عملیات اجرایی خلعید و بلامعارض نمودن یک قطعه زمین با اعیان غیر مستحدثه در مسیر پروژه احداثی اتوبان سنگر-سیاهکل با مساحتی بالغ بر ۵۱۴ مترمربع انجام وجهت اعمال اقدامات حفاظتی به یگان حفاظت تحویل شد.

مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به اینکه تصرف زمین‌های دولتی، غیرقابل پذیرش است، ادامه داد: راه و شهرسازی وظیفه دارد با هر گونه تصرف برخورد کند و این اقدام نیز در همین راستا صورت گرفت.

نظر شما