شناسهٔ خبر: 45617 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ۶ ماه اول امسال انجام شد:

رفع ۲۰ مورد تجاوز به حریم راه‌ها در خراسان جنوبی

رفع تجاوز به حریم خمین معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: در ۶ ماه اول امسال ۳۵ مورد تجاوز به حریم راه‌های خراسان جنوبی جلوگیری و نیز ۲۰ مورد تجاوز به راه با دستور مقام قضائی قلع و قمع شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی، اسدالله جلال‌زاده معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گفت: در ۶ ماه اول امسال از ۵۵ مورد تجاوز به حریم راه جلوگیری شد.

جلال‌زاده افزود: با توجه به تأکیدات مکرر و پیگیری‌های مستمر و به منظور اجرای دقیق تبصره یک ماده ۱۷ قانون ایمنی راه‌ها و راه‌آهن مبنی بر حفظ ایمنی حریم راه که خط قرمز راهداری و مطالبه اصلی مردم نیز می‌باشد اقدامات لازم و عاجل صورت پذیرفته است.

وی بیان کرد: با نظارت‌های انجام شده ۵۵ مورد تجاوز به حریم راه شناسایی و با ابلاغ اخطار و پیگیری لازم از ادامه انجام عملیات ۳۵ مورد تجاوز به حریم راه جلوگیری و جهت انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی ارجاع شدند و نیز ۲۰ مورد تجاوز به راه با دستور مقام محترم قضائی قلع و قمع شد.

جلال‌زاده در پایان افزود: شهروندان محترم می‌توانند با ارسال گزارش از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ و یا سامانه تلفنی ۱۴۱ ما را در جهت جلوگیری از تخلف تجاوز به حریم راه‌های استان یاری نمایند.

نظر شما