شناسهٔ خبر: 45724 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در شهرستان جیرفت کرمان جنوبی صورت گرفت:

واگذاری ۹ قطعه زمین جهت احداث مراکز درمانی در شهرستان جیرفت

محمد ساردویی مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان از واگذاری ۹ قطعه زمین به مساحت ۱۹ هزار مترمربع جهت احداث مراکز درمانی در شهرستان جیرفت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان، محمد ساردوئی مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان گفت: با توجه به تراکم جمعیت ساکن در شهرستان جیرفت و نیاز مبرم این شهرستان به امکانات زیرساختی در حوزه سلامت نه قطعه زمین جهت احداث مراکز بهداشتی درمانی به دانشگاه علوم پزشکی جیرفت واگذار شد.

وی با اعلام این خبر افزود: اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان به استناد ماده ۱۰۰ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و به منظور مساعدت، حل مشکلات مردم و در راستای افزایش سطح امکانات بهداشتی، درمانی و بهبود وضعیت خدمت‌رسانی شهروندان در این منطقه اقدام به واگذاری اراضی  مذکور کرده است.

ساردوئی با بیان اینکه در مجموع ۱۹ هزار مترمربع زمین برای احداث مراکز بهداشتی درمانی واگذار شده ابراز امیدواری کرد: با واگذاری زمین‌های مذکور و به تبع آن ساخت مراکز بهداشتی درمانی تحول عظیمی در سطح سلامت مردم این منطقه به وجود آید.

نظر شما