شناسهٔ خبر: 45757 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان انجام شد:

اعزام ۱۴ هزار و ۸۰۰ نفر از زائران اربعین حسینی به مهران و نجف

ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: از ۲۹ مهر تا ۲۱ آبان ماه ۱۴ هزار و ۸۰۰ نفر از زائران اربعین حسینی توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان به مهران و نجف اشراف اعزام شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان، ایرج دست‌نشان در جمع خبرنگاران به جابجایی زائران اربعین حسینی به مهران و نجف اشرف توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان اشاره کرد و گفت: در قالب ۴۵۶ سفر ۱۴ هزار و ۸۰۰ زائر اربعین حسینی به مهران و نجف اشرف اعزام شده است.

وی با بیان اینکه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان فعالیت خود را برای اعزام زائران اربعین حسینی از ۲۹ مهرماه آغاز کرده بود، ابراز کرد: برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات لازم در راستای خدمات‌دهی به زائران اربعین حسینی توسط این اداره انجام شده بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده استان زنجان با اشاره به اینکه طبق هماهنگی‌های انجام شده قرار بود زائران اربعین حسینی از مرز خسروی به کربلای معلا اعزام شوند که به دلیل عدم آماده شدن مرز توسط کشور عراق، زائران توسط ناوگان حمل و نقل مسافر استان زنجان به مرز مهران اعزام شدند، عنوان کرد: حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از ۲۹ مهر تا ۲۱ آبان ماه ۱۴ هزار و ۸۰۰ زائر اربعین حسینی را به مهران و نجف اشرف اعزام کرده است.

دست‌نشان با بیان اینکه نظارت بر عملکرد مدیران فنی شرکت‌ها و امداد خودروها توسط کارشناسان این اداره کل با همکاری پلیس‌راه استان زنجان در ایام اربعین حسینی به صورت مستمر انجام می‌گرفت: افزود: همه تلاش این اداره کل در این بود که در راستای افزایش ایمنی سفر زائران اربعین حسینی خدمات مطلوبی ارائه شود.

نظر شما