شناسهٔ خبر: 45765 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور نماینده مردم نوشهر و چالوس تشکیل شد:

جزئیات تشکیل ستاد شهرستانی بازآفرینی پایدار در چالوس

جلسه ستاد شهرستانی بازآفرینی پایدار شهرستان چالوس با حضور نماینده مردم نوشهر و چالوس، فرماندار چالوس و سایر اعضا در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران، مهندس زندی فرماندار چالوس ضمن خیرمقدم در خصوص مشکلات و معضلات موجود در بافت‌های فرسوده توضیحاتی را ارائه داد.

در ادامه دکتر احمدی نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با سیاست‌های دولت محترم در بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری و همچنین نحوه جذب اعتبار و توزیع اعتبارات توضیحاتی را بیان و ابراز امیدواری کرد که با پیگیری‌های به عمل آمده شاهد تحولات و تغییرات خوبی در محلات هدف باشیم.

همچنین مهندس مجتبی شهسواری رئیس اداره راه و شهرسازی نوشهر و چالوس ضمن بیان ۱۷۰ هکتار بافت فرسوده مصوب در شهر چالوس به تشریح برنامه‌های مختلف و پروژه‌های اجرایی در محلات هدف پرداخت و هماهنگی دستگاه‌ها برای رسیدن به اهداف پیشرو را ضروری دانست.

در این نشست نمایندگان اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل، تشکیل ستادهای بازآفرینی شهری پایدار و کارگروه‌های ذیل ستادهای مذکور را در راستای تعامل و هم‌افزایی بیشتر دستگاه‌ها را جزء اولویت‌های برنامه‌های پیشرو  اداره کل عنوان کردند.  

در ادامه ضمن تأکید بر برنامه ششم توسعه و سند ملی راهبردی احیاء، بهسازی، نوسازی و توانمندسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری، طرح‌های بازآفرینی شهری و نحوه شناسایی محلات هدف تشریح شد.

گفتنی است: در پایان سایر اعضا از جمله شهردار هچیرود، نماینده شهرداری چالوس نظرات خود را بیان و تصمیمات مختلفی گرفته شد.

نظر شما