شناسهٔ خبر: 45778 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید مسئولین وزارت راه و شهرسازی از پروژه‌های شهرستان گرمسار

بازدید در سفری که با حضور نمایندگان وزارت راه و شهرسازی انجام گرفت از پروژه‌های راه در حوزه گرمسار بازدید و تصمیمات لازم گرفته شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و ترابری استان سمنان ، در جلسه و بازدیدی که با حضور نمایندگان معاونت های مختلف وزارت راه و شهرسازی ، نماینده مردم شریف شهرستان های گرمسار و آرادان ، فرماندار گرمسار و کلیه مسئولین شهرستان و پیمانکاران مستقر در راههای استحفاظی این شهرستان صورت گرفت ابتدا مدیرکل استان به شرح پروژه های فعال و غیرفعال شهرستان پرداخته و توضیحاتی را ارائه نمودند.

در ادامه نژادصفوی بیان کرد: تقریباً تمامی پرژوه ها بروز بوده و دارای پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصد داشته که امید میرود اکثر آنها تا پایان سال به ثمر برسد که پروژه ایوانکی به آبسرد یکی از این پروژه های میباشد که نوید اتمام آن تا ۲ ماه آینده به گوش می رسد.

در ادامه جلسه بحث اعتبارات مورد نیاز پروژه ها مورد بررسی قرار گرفت و دکتر کاتب خواسته های شهرستان را در خصوص پروژه های راه از نمایندگان حاضر در جلسه خواستار شد.

آغاز احداث آشیانه ماشین آلات و انبارهای شن و نمک راهدارخانه چاشتخوران

همچنین رئیس اداره نگهداری اداره کل راه و ترابری استان سمنان در خبری دیگر گفت : با توجه به برفگیر بودن گردنه در فصول سرد سال و مسدود شدن محور اصلی سمنان – د امغان ، با احداث این راهدارخانه و آشیانه های آن می توان کمک شایانی به رانندگان و خودروها جهت عبور نمود و با عملیات راهداری زمستانی از بسته شدن محور جلوگیری کرد.

مهندس نوروزی در ادامه در خصوص مشخصات پروژه اظهار داشت : این پروژه شامل یکدستگاه سوله و ۲ طبقه قسمت اداری بعلاوه انبارشن و نمک و پارکینگ ماشین آلات می باشد و هزینه تقریبی ۴۰۰ میلیون تومان در بردارد./

نظر شما