شناسهٔ خبر: 45801 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست راه و شهرسازی گلستان خبر داد:

تحویل ۹۲۹ واحد مسکن مهر گلستان به متقاضیان تا پایان امسال

مسکن مهر گلستان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان اعلام کرد: عملیات احداث ۹۲۹ واحد مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر استان تا پایان سال ۹۶ به پایان می‌رسد و تحویل متقاضیان می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، حسین محبوبی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان در بازدید از سایت مسکن مهر سعدآباد گرگان به پایگاه اطلاع‌رسانی این اداره کل گفت: این واحدها از مجموع تعهدات این اداره کل برای ساخت واحدهای دارای متقاضی بوده که در کلیه شهرستان‌های استان واقع است.

به گفته وی سه هزار و ۱۲۶ واحد مسکن مهر فاقد متقاضی و متوقف در استان وجود دارد که بر اساس شیوه‌نامه ابلاغی وزارت راه و شهرسازی در دست تعیین و تکلیف قرار دارد.

محبوبی ادامه داد: در سراسر استان گلستان ساخت ۳۴۴۱۹ واحد مسکن مهر دولتی و خود مالک در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر تعهد شده بود که تعداد ۲۸ هزار و ۶۶۴ واحد آن تاکنون به بهره‌برداری و تحویل متقاضیان شده است.

سرپرست راه و شهرسازی استان گلستان اضافه کرد: با تحویل ۹۲۹ واحد مسکن مهر تا پایان امسال تعداد ۷۰۰ واحد مسکن مهر در بخش دولتی و خود مالک از تعهدات استان گلستان باقی می‌ماند که در سال ۹۷ تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

نظر شما