شناسهٔ خبر: 45914 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در استان اصفهان انجام شد:

بهره‌برداری از دو تقاطع غیر همسطح در مسیر اصفهان- شهرکرد

جاده در ساخت تقاطع غیر همسطح چرمهین – زمان‌آباد تاکنون ۵ میلیارد ریال هزینه شده که احداث زیرگذر و راه‌های دسترسی آن ۱۵ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، حمیدرضا امیرخانی مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان مسیر اصفهان – زرین‌شهر – شهرکرد را یکی از محورهای پرتردد بین دو استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری عنوان کرد و گفت: احداث تقاطع غیر همسطح حاجت آقا و تقاطع غیر همسطح لایبید در این محور با اعتبار هزینه شده ۷ میلیارد ریال دسترسی دو روستای حاجت آقا و لایبید را به جاده اصلی به صورت ایمن امکان‌پذیر نمود.

امیرخانی افزود: با احداث این تقاطع‌های غیر همسطح در این منطقه علاوه بر امکان استفاده به عنوان دوربرگردان در مسیر، در روستای حاجت آقا مسیر ارتباطی بین دو قسمت بالا و پایین روستا فراهم و به سهولت انجام می‌شود.

وی به تقاطع غیر همسطح چرمهین – زمان‌آباد واقع در محور زرین‌شهر – بروجن – شهرکرد نیز اشاره داشت و گفت: این تقاطع اتصالی دو شهر چرمهین و زمان‌آباد است که سازه پل تکمیل و راه‌های دسترسی و تکمیل زیرگذر آن به ۱۵ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی اظهار کرد: تاکنون ۵ میلیارد ریال در ساخت این پروژه با دهانه ۸ متری هزینه شده که با تأمین اعتبار لازم، پروژه مجدداً فعال و تکمیل خواهد شد.

نظر شما