شناسهٔ خبر: 45944 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

نماینده مردم صحنه و کنگاور در مجلس‌شورای‌اسلامی:

تاکید بر توجه ویژه دولت به موقعیت سوق‌الجیشی فرودگاه کرمانشاه/ نقش بی‌بدیل فرودگاه کرمانشاه در مدیریت بحران زلزله

فرودگاه کرمانشاه نماينده مردم صحنه و كنگاور در مجلس شوراي اسلامي با تاكيد بر اينكه بدون فرودگاه كرمانشاه انتقال سريع مجروحان و امدادرساني ناممكن بود، بر موقعيت سوق الجيشي اين فرودگاه و همچینن عملکرد آن در مديريت بحران و تامين ايمني غرب كشور تاكيد كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، حسن سليمانی نماینده مردم صحنه و کنگاور در مجلس شورای اسلامی بر نقش بي بديل فردگاه كرمانشاه در فراهم كردن شرايط انتقال مجروحان به خارج استان و ارسال كمك و نيروهاي امدادي براي كمك به حادثه ديدگان زلزله تاکید کرد و گفت: خوشبختانه فرودگاه كرمانشاه در اين شرايط بحراني خوب عمل كرده است و مديريت و كاركنان اين فرودگاه تمام تلاش خود را براي بهبود شرايط به كار مي برند.

نماينده مردم صحنه و كنگاور در مجلس شوراي اسلامي تاكيد كرد: بايد مسئولان از جمله رئيس جمهور و وزير راه و شهرسازي بيش از گذشته موقعيت سوق الجيشي فرودگاه كرمانشاه را مورد توجه قرار دهند.

وي افزود: حادثه زلزله نشان داد كه براي مديريت بحران و تامين ايمني غرب كشور بايد فرودگاه كرمانشاه از تمام امكانات ناوبري و تجهيزاتي موردنياز برخوردار باشد.

گفتنی است؛ از دقايق ابتدايي وقوع زلزله در كرمانشاه تمام نيروهاي فرودگاه تلاش شبانه روزي خود را براي امدادرساني آغاز كرده اند و ساير فرودگاههاي كشور نيز در آماده باش براي پروازهاي اولويت دار هستند.

نظر شما