شناسهٔ خبر: 46020 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید از بزرگراه جیرفت - سه راهی بم و بزرگراه کهنوج -رودان در جنوب استان کرمان

آسفالت مشاور اجرایی معاونت شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور و هیات همراه از روند ساخت بزرگراه جنوب شامل بزرگراه کهنوج- رودان و بزرگراه جیرفت –سه راهی بم بازدیدکردند.

سقندلی ضمن رضایت  از وضعیت پروژه ها و تشکر از پرسنل اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان در امر ساخت و توسعه راهها بر تامین اعتبار و تامین قیر جهت بهره برداری کامل از  محور های مورد  بازدید قول مساعدت و همکاری دادند.

 ساردوئی مدیر کل راه و شهر سازی جنوب استان کرمان در حاشیه این بازدیدگفت :پروژه احداث باند دوم محور کهنوج - رودان به طول کلی ۸۶کیلومتر در حوزه جنوب استان کرمان که تا کنون ۲۲ کیلومتر آن به بهره برداری رسیده و عملیات اجرایی ادامه مسیر تا کیلومتر۵۳ نیز در دست اجرا است  که اعتباری بالغ بر ۴۶۰ میلیارد ریال در این محور هزینه شده.

در ادامه افزود:پل دوم سرجاز به طول کلی ۳۴۸متر در محور مواصلاتی جیرفت –کهنوج –رودان قرار دارد که متشکل از ۱۱دهانه ۲۸متر و ۲دهانه۲۰متری می باشد که برای تکمیل این پل اعتباری بالغ بر ۱۰۰میلیارد ریال مورد نیاز است.

وی بیان کردپل دوم بهادر آباد:این پل به طول کلی ۳۹۹ متر در کیلومتر ۵۵ محور جیرفت – کهنوج – رودان قرار دارد و  متشکل از ۱۹ دهانه ۲۱ متری می باشد . در حال حاضر پروژه احداث پل دوم بهادرآباد و جاده های ورودی و خروجی طرفین آن با برآوردی بالغ بر ۱۱۲ میلیارد ریال عملیات اجرایی آن در حال انجام است.

همچنین درادامه  بازدید از باند دوم محور جیرفت – سه راهی بم بیان داشت :این محور به طول کلی ۴۷ کیلومتر که تا کنون ۲۵ کیلومتراز محور به بهره برداری رسیده است و عملیات اجرایی ۲۱ کیلومتر آن نیز در دست اقدام و اعتبار هزینه شده در این محور تا کنون ۳۰۰ میلیارد ریال و جهت تکمیل آن اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال مورد نیاز است./

نظر شما