شناسهٔ خبر: 46177 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

تمهیدات شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در فصل زمستان

فرودگاه امام خمینی(ره) سرپرست برنامه‌ریزی و ساماندهی امور شهری و مسئول عملیات زمستانی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از آمادگی کامل این شرکت در فصل زمستان و هنگام بارش برف خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، فتوحی با اشاره به برگزاری عملیات مانور برف‌روبی امروز در سطوح پروزای فرودگاه امام خمینی‌ (ره) گفت: ۱۴ دستگاه تیغه برف‌روب با تیغه‌های ۶ متری، ۳دستگاه اوره خور برای عملیات پاکسازی و ۳ دستگاه اوره پاش که قبل از بارش برف، کار اوره پاشی روی سطوح پروازی در فصل بارش در این فرودگاه را برعهده دارند.

وی در پاسخ به این سوال که برای راه‌های دسترسی به فرودگاه امام مانند تهران- قم و تهران –ساوه چاره‌ای اندیشیده شده است؟ ابراز داشت: علاوه بر تیم عملیات برف‌روبی در ایرساید ما در بخش لندساید تیم جداگانه‌ای داریم که در دو قسمت شرقی و غربی اتوبان دسترسی (ساوه و قم) مستقر می‌شوند و در هر کدام از ایستگاه تجهیزات زمستانی فراهم شده است.

مسئول عملیات زمستانی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: تمام جاده‌های دسترسی ورودی به فرودگاه امام (ره) در زمستان پاکسازی خواهد شد.

نظر شما