شناسهٔ خبر: 46376 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

در ستاد ارتقاء ایمنی مطرح شد:

تاکید مدیرعامل شرکت راه‌آهن بر تجهیز تمامی لكوموتیوها به ATC

سعید محمد زاده مدیرعامل راه آهن خواستار تجهیز تمامی لكوموتیوها به ATC ، تحلیل سوانح و درس آموزی از آنها، به كارگیری تجربیات در پیشگیری از وقوع سوانح مشابه و بررسی خط تامین و انجام آنها از سوی مدیران مربوطه شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، سعید محمدزاده در ستاد ارتقا ایمنی اظهار داشت: فرآیندی تعریف و طراحی شود تا مدیران ستادی و مناطق از محدوده مدیریتی خود به صورت سرزده بازرسی كرده و  نتایج آن را به كمیسیون عالی سوانح راه آهن و دفتر ارتقا ایمنی انعكاس دهند.

وی با بیان اینكه این امر موجب افزایش نظم و حساسیت در همه حوزه ها خواهد شد ادامه داد: یك غفلت كوچك و بی توجهی اندك می تواند خسارات جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد.

مديرعامل راه آهن خواستار انجام بازرسي هاي اعلام نشده و سرزده از سوي مديران ستاد و مناطق شد.

تجهیز تمامی لكوموتیوها به ATC ، تحلیل سوانح و درس آموزی از آنها، به كارگیری تجربیات در پیشگیری از وقوع سوانح مشابه و بررسی خط تامین از دیگر مواردی بود كه مدیرعامل راه آهن خواستار انجام آنها از سوی مدیران مربوطه شد.

گفتنی است در جلسه ستاد ارتقا ایمنی كه روز گذشته برگزار شد مدیرعامل، قائم مقام، معاونین، اعضای كمیسیون عالی سوانح راه آهن، مدیران ستاد و مدیران مناطق(به صورت ویدئو كنفرانس) حضور داشتند.

نظر شما