شناسهٔ خبر: 46463 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسط اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان انجام شد:

اعزام ۲۰ دستگاه کامیون حامل کمک‌های مردمی به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

داریوش باقرجوان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان اعزام ۲۰ دستگاه ناوگان حمل‌ونقلی حاوی کمک‌های مردمی استان هرمزگان به مناطق زلزله‌زدگان غرب کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان، داریوش باقرجوان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان از اعزام ۲۰ دستگاه ناوگان حمل‌ونقلی حاوی کمک‌های مردمی استان هرمزگان به مناطق زلزله‌زدگان غرب کشور خبر داد.

باقرجوان با اشاره به اینکه اعزام این کامیون‌ها به‌صورت هماهنگ و به درخواست دستگاه‌های اجرایی درخواست کننده جهت اعزام کمک‌های مردمی شامل چادر، وسایل گرمازا، پتو و اقلام خوراکی و پوشاک است، گفت: رانندگان این ۲۰ دستگاه به‌صورت داوطلبانه و رایگان اقدام به حمل محموله‌های اهدایی مردم شریف و خونگرم این استان به هموطنان کرمانشاهی نمودند.

وی در ادامه افزود: دو دستگاه کامیون دیگر حامل ۱۲۰۰ باکس آب‌معدنی و ۴ تن خرما از کمک‌های اهدایی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان بوده و همچنین از این ۲۰ دستگاه کامیون ۵ دستگاه حامل کمک‌های مردمی شهرستان میناب و یک دستگاه هم حامل کمک‌های مردمی شهرستان رودان با همکاری و مشارکت هلال‌احمر و ادارات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان‌های میناب ورودان به منطقه زلزله‌زده کرمانشاه اعزام شدند. 

نظر شما