شناسهٔ خبر: 46488 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان خبر داد؛

پیشرفت ۹۵ درصدی مسکن مهر در خراسان رضوی

رضا نوروزی مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه‌های مسکن مهر خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی؛ رضا نوروزی در خصوص وضعیت پروژه‌های مسکن مهر استان در ۶ ماه نخست سال جاری گفت:۷۲۸ واحد در شهرهای بالای ۲۵ هزار خانوار استان افتتاح شده و یک هزار و ۹۱ واحد جهت افتتاح در ۶ ماه دوم امسال در دست ساخت است.

نوروزی با اشاره به فعالیت های روبنایی در این پروژه ها گفت: در سال جاری تفاهم نامه ای با اداره کل نوسازی مدارس به منظور اجرای دو باب مدرسه در سایت های مسکن مهر نیشابور به مبلغ ۵ میلیارد ریال و تربت حیدریه به مبلغ ۴ میلیارد ریال منعقد شده است که اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در این خصوص اقدام می کند.

وی بیان کرد: همچنین نسبت به کارشناسی ۲۲ قطعه زمین تجاری و ۹ دربند مغازه نیز اقداماتی صورت گرفته و پایانکار ۶ دربند مغازه نیز اخذ شده است.

نوروزی با تاکید بر اهمیت ساخت مساجد در این پروژه ها گفت: مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال به مسجد سهله قوچان و مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال نیز به مسجد مسکن مهر شهر کاخک پرداخت شده است.

وی در خصوص آماده سازی برخی پروژه ها نیز گفت: در ۶ ماه نخست امسال هزینه ریالی آماده سازی مسکن مهر در تربت حیدریه حدود ۱۰ میلیارد ریال بوده است./

نظر شما