به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، باسکولهای جدید الکترونیکی به صورت دو تیکه، علاوه بر دقت در وزن کردن محمولهها، باعث سرعت در فرآیند تخلیه و جابجایی بار در بندر میشود.
بر اساس این گزارش، باسکولهای جدید الکترونیکی بندر چابهار بر خلاف باسکولهای مکانیکی سابق با بارش باران و جمعشدن آب در چاله زیر باسکول، از مدار خارج نشده و همچنان دارای قابلت عملیاتی میباشد.
همچنین سازه باسکول جدید الکترونیكی بندر چابهار تا ۱۵۰ تن مقاومت برای وزن کردن دارد و مقاومت لدوسل آن تا ۱۰۰ تن تخمین زده شده است.
نظر شما