شناسهٔ خبر: 46690 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست راه و شهرسازی گلستان:

سامانه سامد پاسخگویی مدیران را به درخواست‌های مردمی کوتاه می‌کند

حسن محبوبی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان گفت با وجود سامانه سامد فرایند پاسخگویی مدیران به مردم و ارباب‌رجوع کوتاه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، حسین محبوبی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان در گفتگو با واحد خبری صدا و سیمای مرکز گلستان در محل سامانه سامد استانداری گلستان گفت: کاهش مراجعات حضوری، کاهش هزینه و زمان، رسیدگی سریع به شکایات از جمله فواید استفاده از سامانه سامد است که در ارائه خدمات دستگاه‌های اجرایی به شهروندان مؤثر است.

محبوبی افزود: ارائه پیشنهاد، انتقاد و شکایت فرصتی برای دستگاه و مدیران دستگاه‌های اجرای است تا با شناسایی این موارد از طریق مردم جهت اصلاح و برطرف کردن موارد اشاره شده برنامه‌ریزی تا رضایت‌مندی مردم افزایش یابد.

وی بیشترین آمار تماس‌های وارده در سامانه سامد در حوزه اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان را تسریع در تحویل مسکن مهر، آسفالت راه‌های روستایی، تسهیل در امر پرداخت وام‌های ساخت و ساز در بافت‌های فرسود عنوان کرد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان در پایان اظهار کرد: با توجه به حضور در سامانه سامد در این روز کلیه موارد بازگو شده توسط هم استانی‌های عزیز پاسخ داده شد و تعدادی از آن جهت بررسی‌های لازم از مبادی قانونی تا حصول نتیجه پیگیری می‌شود.

نظر شما