شناسهٔ خبر: 46745 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

با آغاز چهارمین‌سال فعالیت پایگاه‌خبری وزارت راه‌و‌شهرسازی عنوان شد؛

دیدگاه‌های مدیران ارشد حوزه حمل‌و‌نقل درباره عملکرد ۳ ساله پایگاه خبری/ پایگاه خبری محل راستی آزمایی عملکرد وزارت راه و شهرسازی در بخش‌های مختلف است

طرح برخی از معاونان و مشاوران وزیر راه و شهرسازی در حوزه حمل و نقل در آستانه ورود پایگاه خبری به چهارمین سال فعالیت خود، نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را درباره عملکرد این رسانه مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، هر ساله همزمان با سالگرد تاسیس پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به سراغ معاونین و مشاوران وزیر راه و شهرسازی می رویم تا عملکردمان را از آنها جوبا شویم. در ادامه نظرات برخی از معاونین و مشاورین دکتر آخوندی در حوزه حمل و نقل آورده شده است:

محمد راستاد: بخش‌های مختلف حمل و نقل از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های پایگاه خبری استفاده می‌کنند

محمد راستاد معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در رابطه با نقطه‌نظرات خود راجع به اخبار، گزارش‌ها و مصاحبه‌های منتشر شده توسط پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در آستانه سومین سالگرد تاسیس این رسانه، گفت: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی خوشبختانه بسیار خوب توانسته است حوزه‌های مختلف حمل و نقل را از نظر اخبار و اطلاعات به‌روز پوشش دهد. این موضوع کمک قابل توجهی به بخش‌های مختلف حمل و نقل می کند تا افکار عمومی و مردم در جریان آخرین اتفاقات مربوط به این حوزه های مهم و کاربردی قرار بگیرند.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی خاطرنشان کرد: طبعا تصمیم‌گیران ارشد حوزه‌های حمل و نقل خود را به واسطه شرایطی که در این حوزه وجود دارد با شرایط تطبیق می‌دهند و در جریان برنامه‌ها و سیاستگذاری‌های کلان این حوزه به واسطه اخبار منتشر شده، قرار خواهند گرفت.

راستاد گفت: بنابراین فکر می کنم که پایگاه خبری، جایگاه تخصصی خوب و شایسته ای را به دست آورده است و به نظر می رسد که بخش های مختلف حمل و نقل کشور نیز به این موضوع واقف شده اند و سعی می کنند تا از این ظرفیت ها و پتانسیل هایی که وجود دارد استفاده بهینه ببرند.

سعید محمدزاده: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در ایفای حق‌الناس موفق بوده است

سعید محمدزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک سومین سالگرد تاسیس پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی اظهار داشت: با توجه به این نکته که پیشرفت همواره مبتنی بر خرد جمعی است، لذا هرچه مردم بیشتر آگاه باشند، به طور حتم می‌توان از راهنمایی‌ها، تدبیر عمومی و خرد جمعی آن‌ها بیشتر استفاده و بهره برداری کرد.

وی با بیان اینکه هرچه مسئولان بیشتر در معرض مردم باشند، طبیعتا انتظار و امکان بیشتری برای پیشرفت جامعه وجود دارد، گفت: مهمترین نقش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ایفای حق تک‌تک مردم ایران یعنی اطلاع رسانی در سطح بالا از نظر کمی و کیفی است که به حمد ‌الهی در این زمینه موفق بوده است.

خیرالله خادمی: پایگاه خبری محل راستی آزمایی عملکرد وزارتخانه در بخش‌های مختلف است

خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌‌ونقل کشور ضمن تبریک سومین سالگرد تاسیس پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی و تشکر از زحمات پرسنل آن ابراز داشت: در واقع پایگاه خبری محل راستی آزمایی عملکرد وزارت راه و شهرسازی در بخش‌های مختلف است.
 
وی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی را زبان گویای وزارنخانه خواند و در ادامه تاکید کرد: سایر بخش‌ها نیز باید اخبار مربوط به حوزه‌های مختلف وزارت راه و شهرسازی  را از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی پیگیری کنند. زیرا این پایگاه خبری مرکز راستی آزامایی وزارت راه و شهرسازی محسوب می‌شود

داود پرهیزکار: درج اخبار فعالیت هواشناسی استان‌ها در پایگاه

داود پرهیزکار رئیس سازمان هواشناسی کشور در بیان نظرات خود راجع به سالگرد تاسیس پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، گفت: از ابتدای دولت تدبیر و امید، هواشناسی با طراحی سامانه تهک؛ «توسعه هواشناسی کاربردی» خدمات ویژه ای را در تمامی بخش ها ارایه کرد. به همین دلیل و به دلیل اهمیت اخبار مربوط به هواشناسی ضرورت دارد تا فعالیت هواشناسی استان ها نیز در اخبار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مورد توجه قرار بگیرد.

غلامرضا سلامی: اطلاعات ارایه شده در پایگاه خبری مرجع مناسبی برای سایر رسانه‌ها است

غلامرضا سلامی مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور حسابداری و حسابرسی عملکرد پایگاه خبری طی سه سال گذشته را بسیار مثبت ارزیابی کرد و افزود: من به عنوان یکی از اعضای وزارت راه وشهرسازی از عملکرد این مجموعه خبری رضایت داشته و همواره اخبار حوزه وزارتخانه را از آن پیگیری می‌کنم.

وی با اشاره به مدیریت خوب این رسانه در سنوات گذشته بیان کرد: اطلاعات ارائه شده در پایگاه خبری مفید و به روز بوده و مرجع خوبی برای سایر رسانه‌های همکار نیز به شمار می‌رود.

به گفته وی اطلاعات به کار گرفته شده از سوی پایگاه خبری باید روز به روز گسترده‌تر و دقیق‌تر شود چراکه یکی از رسانه های پایه در حوزه اقتصادی کشور به شمار می‌رود.

نظر شما