شناسهٔ خبر: 46759 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

۲۰۰ واحد مسکن مهر معلولان هشتگرد آماده افتتاح است

افتتاح 3006 واحد مسکن مهر فاز 8 و 5 شهر جدید پردیس شرکت عمران شهر جدید هشتگرد قصد دارد در آذرماه ۲۰۰ واحد از مسکن مهر معلولان را افتتاح کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ شرکت عمران شهرهای جدید قصد دارد در آذرماه ۲۰۰ واحد مسکن مهر معلولین هشتگرد، یک باب مدرسه، سه زمین ورزشی، یک باب کلانتری و یک باب مسجد را افتتاح کند.

همچنین قرار است تا پایان سال ۶۶۵۰ واحد مسکن مهر، یک باب مدرسه، یک باب کلانتری، سه زمین ورزشی، یک سالن چند منظوره و دو باب مسجد را مورد بهره‌برداری قرار دهد.

نخستین جلسه پایش دوره‌ای شهر جدید هشتگرد با حضور حبیب الله طاهرخاني ـ معاون وزیر راه و شهرسازی ـ برگزار شد و مصوبات ۳۱ گانه آن به منظور رسیدگی هرچه سریع‌تر به مشکلات و پروژه‌های در حال اجرا در دستور کار قرار گرفت.

براساس گزارش ایسنا؛ گزارش مستقل و جامع از پیشرفت پروژه های مسکن مهر، هماهنگی برای پرداخت تسهیلات، رسیدگی به وضعیت تاسیسات زیربنایی مسکن مهر، ارسال برنامه ۹۰۰۰ واحد انصرافی به شرکت مادر، افتتاحی در آذرماه و پایان سال جاری، تعریف مسکن اجتماعی با استفاده از ظرفیت شهر جدید هشتگرد، تهاتر زمین و ساختمان‌های ساخته شده برای پرداخت مطالبات پیمانکاران و اولویت قرار دادن قطار شهری هشتگرد از جمله این مصوبات بوده است.

نظر شما