شناسهٔ خبر: 46768 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی به مناسبت سومین سالروز تاسیس پایگاه خبری:

ایجاد تحول اساسی در انعکاس اخبار وزارت راه و شهرسازی با راه‌اندازی پایگاه خبری

علیرضا مصطفی‌زاده مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی در پیامی سومین سالروز تاسیس پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی، علیرضا مصطفی زاده، مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی در پیامی سومین سالروز تاسیس پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی را به رئیس محترم مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی و کارکنان این مرکز ، سردبیر ، خبرنگاران و تصویربرداران محترم این پایگاه تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

فرارسیدن ۱۸ آذر ، سومین سالروز تاسیس پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی را خدمت مجموعه متعهد و پرتلاش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی و کارکنان این مرکز بویژه سردبیر، خبرنگاران و تصویربرداران این پایگاه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی می‌تواند در کنار مقام عالی وزارت و معاونین محترم ایشان و مدیران کل راه و شهرسازی استان‌ها کمک شایانی در انعکاس اخبار مربوط به حوزه وزارت راه و شهرسازی را انجام دهد و از زمانی که این پایگاه شکل گرفته است تحول اساسی در انعکاس اخبار وزارت راه و شهرسازی رخ داده است و این زحمات را مدیون این عزیزان هستیم .

امید است در سایه عنایات بیکران الهی، توفیقات روز افزون آن پایگاه را در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شاهد باشیم./

نظر شما