شناسهٔ خبر: 46773 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

۲۳ الی ۲۵ آذرماه برگزار می‌شود:

برگزاری هفتمین کنفرانس بین‌المللی توسعه پایدار و عمران شهری

پوستر هفتمین کنفرانس بین‌المللی توسعه پایدار و عمران شهری با محوریت نقش بازآفرینی شهری در توسعه پایدار ۲۳ تا ۲۵ آذرماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، هفتمین کنفرانس بین‌المللی توسعه پایدار و عمران شهری ۲۳ الی ۲۵ آذرماه با محوریت بررسی نقش بازآفرینی شهری در توسعه پایدار در محل کارخانه ریسباف برگزار می‌شود.

برگزاری سمینار آموزشی پدافند غیر عامل، رونمایی از بازآفرینی میراث صنعتی اصفهان (كارخانه ریسباف) ، نشست تخصصی ایرانشهر و كارگاه بازآفرینی شهری نیز از دیگر برنامه‌های این کتفرانس خواهد بود.

گفتنی است در این كنفرانس، وزیر راه و شهرسازی ، استاندار و شهردار اصفهان، مدیركل راه وشهرسازی به عنوان رییس سیاست گذاری كنفرانس و تعداد دیگری سخنران داخلی و خارجی ایراد سخن خواهند داشت.

در مجموع ۹ كارگاه تخصصی توسط اساتید داخلی و خارجی ارائه می‌شود كه در آن مهمانان خارجی از كشورهای آلمان، هند، چین، آمریكا، بوسنی و هرزگوین ، سنگال و ... مشاركت ویژه ای خواهند داشت که به منظور تاكید برمباحث بازآفرینی، دو كارگاه تخصصی با عناوین ایران شهر و  ارائه تجربیات بازآفرینی در كنفرانس توسط وزارت راه و شهرسازی ارائه خواهد شد./

نظر شما