شناسهٔ خبر: 46776 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نماینده مردم شهرستانهای قزوین، البرز و آبیک اعلام کرد:

درخواست ارتقای تشکیلات اداری راه‌آهن استان قزوین به اداره کل راه آهن/ تأکید بر اهمیت استان در برقراری ارتباطات جاده‌ای و ریلی کشور

سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم شهرستان‌های قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی طی مکاتبه‌ای از وزیر راه و شهرسازی درخواست کرد که موضوع استقرار و راه‌اندازی اداره کل راه‌آهن استان قزوین توسط مجموعه‌های مربوطه مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، سیده حمیده زرآبادی طی مکاتبه‌ای پیرو نامه مسعود حق لطفی مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین مبنی بر درخواست استقرار و راه اندازی اداره کل راه آهن در استان  قزوین را از وزیر راه و شهرسازی، درخواست و تاکید کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه ویژه و تاریخی قزوین گفت: اهمیت استان در برقراری ارتباطات جاده‌ای و ریلی کشور و سیاست دولت بر توسعه خطوط ریلی بر هیچکس پوشیده نیست.

زرآبادی افزود: دوخطه کردن راه آهن تهران – قزوین – زنجان – تبریز و احداث راه آهن قزوین – رشت که به زودی به بهره برداری می رسد این ضرورت را ایجاب می‌نماید که با افزایش میزان حمل و نقل و تردد ریلی در مورد ارتقای تشکیلات راه آهن استان اقدامات جدی صورت پذیرد.

 زرآبادی نماینده مردم شهرستانهای قزوین، البرز و آبیک در پایان از وزیر راه و شهرسازی درخواست کرد که موضوع استقرار و راه اندازی اداره کل راه آهن استان قزوین توسط مجموعه های ذیربط مربوطه مورد بررسی و پیگیری های لازم قرار گرفته و نتیجه دستورات و تصمیمات متخذه به ایشان اعلام شود./

نظر شما