شناسهٔ خبر: 46795 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

آخوندی در بازدید از پایگاه خبری اعلام کرد:

تأکید بر اهمیت ارتباط پایگاه خبری با نمایندگان مجلس، شهرداران و اتحادیه‌های صنفی/ ضرورت افزایش انتشار اخبار صنوف آکادمیک در بخش‌های مختلف حمل و نقلی و شهرسازی

بازديد وزیر راه و شهرسازی در بازدید از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به مناسبت سومین سالگرد راه‌اندازی این مجموعه با تأکید بر اهمیت چشمگیر ارتباط پایگاه خبری با نمایندگان مجلس، شهرداران و اتحادیه‌های صنفی بیان داشت: ارتباط با صنوف آکادمیک نیز می‌تواند اتفاق خوب دیگری باشد که بخش‌های مختلف حمل و نقل و شهرسازی را غنی کرده و به نوعی صدای آن‌ها را نیز منعکس می‌کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی همزمان با فرارسیدن سومین سالگرد راه‌اندازی پایگاه خبری به همراه تعدادی از معاونین خود از این مجموعه بازدید کرد.

 آخوندی در این بازدید ضمن اشاره به این موضوع که پایگاه خبری توانسته در طول فعالیت خود با ذی‌نفعان وزارت راه و شهرسازی از جمله نمایندگان مجلس، شهرداران و اتحادیه‌های صنفی ارتباط خوبی برقرار کند اظهارداشت: بدون شک ارتباط خبري با صنوف که در بخش‌های گوناگون حمل و نقلی وشهرسازی و معماری با وزارتخانه در ارتباط هستند امر بسیار مهمی است چرا که این امر سبب می‌شود تا این افراد حس کنند صدای آن‌ها در پایگاه شنیده شده و سخنانشان به گوش دیگران رسیده است.

آخوندی همچنین به ارتباط صنوف آکادمیک نیز اشاره کرد و گفت: به نظر  من ارتباط خبري با صنوف آکادمیک نیز می‌تواند اتفاق خوبی باشد تا بخش‌های مختلف حمل و نقل و شهرسازی را غنی کرده و به نوعی صدای آن‌ها را نیز منعکس کند.

وزیر راه و شهرسازی آموزش مدیران وزارتخانه در خصوص چگونگی برقراری ارتباط با رسانه را اقدام مؤثر دیگری در این زمینه دانست و افزود: کار شما کاری سخت و پرمخاطره ای است، چرا که از سویی ما بر اصل دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات تأکید داریم و از سویی دیگر این کار دارای موقعیتی رسمی بوده و کار شما ظرافت‌های خاص خود را دارد.

وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات پرسنل پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، برای اعضاي اين رسانه آرزوی موفقیت و کامیابی کرد.

همچنین حامد مظاهریان معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با حضور در پایگاه و بازدید از بخش‌های مختلف آن اظهارداشت: به تصور من آموزش مدیران وزارتخانه در جهت ارتباط با رسانه‌ها اقدام بسیار مؤثر و خوبی خواهد بود که می‌تواند از طریق دوستان ما در روابط عمومی و پایگاه خبری انجام گیرد.

محمد سعید ایزدی معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی نیز در این بازدید گفت: اقدامات پایگاه خیری در خصوص جمع‌آوری اطلاعات و تصاویر بسیار دیدنی از حوزه‌های حاشیه‌نشینی، فقر و سکونتگاه‌های غیررسمی بسیار جذاب است و می‌تواند در قالب کتاب‌های گوناگون انتشار و در اختیار علاقمندان قرار گیرد.

همچنین هوشنگ عشایری سرپرست شرکت عمران و بهسازی شهری ایران نیز در این نشست گفت: خوشبختانه ارتباط پایگاه با مدیران حوزه راه و شهرسازی در سطوح کاری مختلف بسیار چشمگیر بوده و اقدامات از سطح شهرستان‌ها تا مدیران ارشد وزارتخانه به صورت مرتب دریافت و به انتشار می‌رسد.

محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی نیز در همین رابطه گفت: به عقیده من  ارتباط پایگاه با سایر رسانه‌های خارجی برای کسب تجارب و دانش رسانه‌ای، امری مفید بوده که می‌تواند به عملکرد آن کمک کند.

گفتنی است در این بازدید، وزیر راه و شهرسازی را حامد مظاهریان معاون مسکن و ساختمان، محمدسعید ایزدی معاون معماری و شهرسازی، محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، سیدسعید سیدعلایی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، هوشنگ عشایری سرپرست شرکت عمران و بهسازی شهری ایران و سید قاسم بی نیاز رییس مرکز روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی را همراهی می‌کردند.

نظر شما