شناسهٔ خبر: 46824 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

از سوی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار می‌شود:

فراخوان معرفی پایان‌نامه‌های مرتبط با زیرساخت‌ در دومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل

پوستر همزمان با برگزاری دومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و صنایع وابسته، پايان‌نامه‌های دانشجویی مرتبط با زيرساخت‌های حمل‌و‌نقل در مجموعه غرفه‌های پژوهشی تحت عنوان کانون همگرایی دانش و صنعت در زیرساخت‌های حمل‌ونقل ارائه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی؛ همزمان با برگزاری دومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و صنایع وابسته، پايان‌نامه‌های دانشجویی مرتبط با زيرساخت‌های حمل و نقل در مجموعه غرفه‌های پژوهشی تحت عنوان کانون همگرایی دانش و صنعت در زیرساخت‌های حمل و نقل ارائه خواهد شد.

مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، با همکاری معاونت ساخت و توسعه آزادراه‌ها و شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با هدف كاربردي نمودن دستاوردهاي پژوهشي انجام شده در قالب پايان‌نامه‌های دانشجویی مرتبط با زيرساخت‌هاي حمل و نقل، این فرصت را فراهم نموده‌اند تا توانمندي‌های حوزه دانشگاهی کشور در این نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار گیرد.

به همین منظور تمامي اساتيد و دانشجويان دارای پايان‌نامه‌های متناسب با محورهاي این نمایشگاه، مي‌توانند نسخه‌اي از پايان‌نامه خود را به اين مركز جهت بررسي و حضور در نمايشگاه ارسال نمايند.

خاطرنشان می‌شود در صورت قبولي طرح‌هاي ارائه شده در كميته تخصصي مربوطه، از پژوهش‌هاي انجام شده بهره‌برداري و تعامل متناسب با آنها از قبيل اهداي جوايز به طرح‌هاي برتر، امكان ارائه مجدد در شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل كشور جهت عملي نمودن طرح در صنعت مربوطه و صدور گواهينامه به عمل خواهد آمد.

نظر شما