شناسهٔ خبر: 46825 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در سفر مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن به استان‌مرکزی انجام شد؛

تعیین‌تکلیف ۲۰ پرونده املاک‌و‌حقوقی و ۱۱ پرونده مسکن و ساختمان استان مرکزی

بافت فرسوده استان مرکزی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن در سفری به استان مرکزی به بررسی پرونده‌های املاک و حقوقی و مسکن و ساختمان آن استان پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان مرکزی، در این نشست ۲۰ دستور کار مربوط به مدیریت املاک و حقوق و ۱۱ دستور کار مربوط به مدیریت مسکن و ساختمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

این گزارش می افزاید در این نشست به تعیین تکلیف برخی واگذاری‌ها، اراضی مورد درخواست جهت ایجاد فضای سبز، واگذاری خانه های سازمانی، تحویل و تحول اراضی داخل و خارج از حریم شهر، تعیین تکلیف اراضی شهرکهای صنعتی تراق،   دلیجان، نخجیروان و محلات، واگذاری واحدهای مشارکتی فروخته نشده، قانون الحاق در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر، پرونده‌های سنوات گذشته با کاربری اداری، تامین مسکن طلاب و روحانیون تعیین تکلیف قرارداد واگذاری ورودی شهرک صنعتی ساوه پرداخته شد.

همچنین تعیین‌تکلیف ۲۱۲ واحدی استیجاری اتحادیه اسکان ساوه، پرداخت بهای عرضه اجاره داری ۵ ساله در بخش املاک و حقوقی و تامین اعتبار آماده‌سازی و رفع نواقص مسکن مهر و تعمیر خانه‌های سازمانی و از اهم موضوعاتی است که امروز در جلسه مطرح شد.

نظر شما