شناسهٔ خبر: 46833 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با صدور پیامی مطرح شد؛

تقدیر مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی از عملکرد پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخوان عبداللهیان مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی در پیامی به مناسبت آغاز چهارمین سال فعالیت پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از خدمات این رسانه در اطلاع‌رسانی دقیق، صحیح و به‌روز اخبار، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در بخشی از پیام محمدرضا اخوان‌عبداللهیان مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی به مناسبت چهارمین سال فعالیت پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی آمده است:

اطلاع‌رسانی به‌موقع و آگاه‌نمودن مردم شریف ایران از خدمات دولت هدفی مقدس و بزرگ است که بی‌شک در امتداد رسالت انبیاء یعنی معلمی است. اطمینان داریم در پشت این تلاش‌ها، دل‌های عاشقی قرار دارند که برای سربلندی ایران اسلامی می‌تپند و مرارت‌ها و سختی‌های کار رسانه در ایران را تحمل می‌کنند.

در سالروز تاسیس پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی که در واقع پل ارتباطی مردم و مسئولان است بر خود لازم می‌دانم از خدمات شبانه‌روزی مجموعه همکاران شما در اطلاع‌رسانی دقیق، صحیح، سریع و به‌روز از تحولات وزارت راه و شهرسازی با نگاه تخصصی به مخاطبان و رسانه‌ها تقدیر و تشکر نمایم.

در جوار بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج علی‌ابن‌موسی‌الرضا (ع) از درگاه خداوند متعال سربلندی و سرافرازیتان را در راه رسالت بزرگی که بر دوش گرفته‌اید، خواستارم.

نظر شما