شناسهٔ خبر: 46872 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوسف خبر داد:

اتمام عملیات پروژه روکش آسفالت محور قلعه زری در خراسان جنوبی

آسفالت رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوسف در خراسان جنوبی گفت: پروژه عملیات روکش آسفالت محور قلعه زری به طول ۹.۵ کیلومتر در این شهرستان به اتمام رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی، علیرضا ضیائی با اعلام این خبر گفت: در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و نگهداری محورهای مواصلاتی استان و به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای، محور قلعه زری خوسف به طول ۹.۵ کیلومتر روکش آسفالت گرم نازک شد.

 وی اظهارداشت: این پروژه به صورت پیمانی و در مدت زمان یک ماهه اجرایی شد و نیز برای اجرای این عملیات ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی هزینه شده است.

همچنین رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان خوسف گفت: شهرستان خوسف دارای بیش از ۱۳۳۳ کیلومتر جاده بین‌شهری و روستایی است که عملیات روکش آسفالت محورها، همه‌ساله به تناسب اعتبارات و یا با تأمین قیر رایگان در برنامه این اداره کل قرار می‌گیرد که با توجه به خرابی محورها و اولویت‌بندی انجام شده نسبت به انجام روکش محورهای منتخب اقدام می‌گردد.

ضیائی در پایان رسیدگی مناسب به راه‌های فرعی و روستایی شهرستان را نیازمند اعتبارات به حداقل مبلغ ۴۰ میلیارد ریال عنوان نمود که در کنار اعتبارات ملی قابلیت بهبود محورهای شهرستان را فراهم می‌نماید.

نظر شما