شناسهٔ خبر: 46920 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز طرح زمستانه راهداری، در راه‌های استان اصفهان/ استقرار نیروهای راهداری در بیش از ۱۱ هزار کیلومتر از راه‌های استان اصفهان

راهداري زمستاني طرح زمستانه راهداری و پلیس با استقرار هفت هزار نیروی عملیاتی در راه‌های استان اصفهان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در طرح زمستانه، ۷۵۰ نیروی راهداری در قالب ۱۰۲ گروه راهداری در ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه استان اصفهان مستقر شدند.

فرزاد دادخواه، تامین وارتقای ایمنی سفر در راه های  استان اصفهان را از اهداف این طرح برشمرد و افزود:  در این طرح راهداران مجهز به  ۲۰۰ دستگاه تجهیزات زمستانی و ۵۷۰ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری در راهدارخانه ها و ۷۵ گردنه برفی این استان به مسافران خدمت رسانی می کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در آغاز این طرح به خبرگزاری صداو سیما گفت: در طرح زمستانه پلیس ۵۰۰ نیروی عملیاتی پلیس راهور این استان در قالب ۱۵۰ گروه به همراه هفت هزار نیروی امدادی جمعیت هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی،  شهرداری ها و دهیاری ها از امروز تا ۲۰ اسفند در جاده های برفگیر این استان به مسافران خدمات رسانی می کنند.

سردار مهدی معصوم بیگی افزود: تجهیزات کنترل الکترونیکی ترافیکی با ۹۵۰ دوربین در جاده‌ها فعال شده و ۹ گردنه برفگیر ۲۴ ساعته زیر پوشش این طرح است.

وی همچنین گفت: هشت ماهه امسال تلفات جاده ای هفت درصد کاهش و در مجموع ۴۵۱ نفر در حوادث جاده ای کشته و چهار هزار نفر هم مجروح شده اند.

گفتنی است  طرح راهداری زمستانی تا ۱۵ فروردین  ادامه دارد.

نظر شما