شناسهٔ خبر: 46932 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان اردبیل خبر داد:

رفع تصرف بیش از ۳۵ هکتار از اراضی دولتی در استان اردبیل

رفع تصرف فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان اردبیل گفت: بیش از ۳۵ هکتار از اراضی مرغوب دولتی در سطح استان اردبیل رفع تصرف شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان اردبیل، سرهنگ فرهاد احدی فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان اردبیل در جلسه شورای حفظ اراضی بیت‌المال استان با اعلام  و بیان این مطلب افزود: تاکنون طی هماهنگی به عمل آمده با مراجع قضایی و انتظامی استان و تلاش مستمر همکاران یگان حفاظت آن بیش از ۳۵ هکتار از اراضی مرغوب اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل که در سنوات گذشته از سوی اشخاص فرصت‌طلب مورد تصرف واقع شده بود به ارزش افزون بر ۳۱۰ میلیارد ریال از متصرفین خلعید و رفع تصرف شد.

وی همچنین افزود گفت: در آخرین مأموریت اجرای احکام مراجع قضایی استان که طی دو مرحله در آذرماه امسال در شش نقطه از اراضی تحت پوشش شهرستان اردبیل صورت پذیرفت جمعاً ۱۸۵۹۶۷ مترمربع خلعید اراضی از متصرفین به ارزش ۳۵ میلیارد و ۵۲۸ میلیون و ۹۰۹ هزار ریال انجام پذیرفت.

احدی در ادامه  تصریح کرد: برابر برنامه‌ریزی و تدابیر اتخاذشده از سوی یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان اردبیل و به‌منظور ایجاد جو روانی مناسب و بازدارنده در سطح ساکنین محلی شهرستان اردبیل، اجرای خاک‌برداری و تسطیح محدوده اراضی ذکر شده تحت پوشش واقع در حاشیه شهرستان اردبیل با همکاری نیروی انتظامی و در حضور نماینده دادگستری استان اردبیل شش نقطه از اراضی تحت پوشش شهرستان اردبیل در آذرماه امسال رفع تصرف شد.

گفتنی است  در این جلسه دادستان شهرستان اردبیل از عملکرد و اقدامات صورت گرفته توسط یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان اردبیل در راستای حفظ اراضی بیت‌المال قدردانی نمودند.​

نظر شما