شناسهٔ خبر: 46946 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در دیدار استاندار همدان با معاونین وزیر راه و شهرسازی توافق شد:

برگزاری مناقصه راه‌آهن همدان- ملایر تا قبل از پایان سال ۹۶/ تکمیل ریل‌گزاری راه‌آهن تهران- همدان تا پایان آذرماه و پیش‌بینی قطار

نشست استاندار همدان با خیراله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل و سعید محمدزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران که به همدان سفر کرده بودند دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، محمدناصر نیکبخت با خیراله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل و سعید محمدزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران که به همدان سفر کرده بودند دیدار کرد.

وی پس از این دیدار گفت: از تلاش‌های وزیر راه و شهرسازی و معاونین وی بخصوص در کمک به توسعه استان قدردانی می‌کنم.

همچنین وی افزود: در این دیدار توافقات خوبی حاصل شد و طی توافقی زمین ایستگاه راه‌آهن مسافری داخل شهر همدان در کنار ترمینال مسافربری اتوبوس تحویل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل شد تا کارهای ساخت آن آغاز و مسابقه طراحی ایستگاه راه‌آهن دو هفته دیگر برگزار شود.

در ادامه استاندار اضافه کرد:  قرار شد تا ریل راه‌آهن همدان- تهران پایان آذرماه تکمیل و راه‌آهن از اوایل دی ماه برای این مسیر قطار پیش‌بینی کند.

همچنین نیکبخت ادامه داد: برگزاری مناقصه راه‌آهن همدان – ملایر در دو قطعه تا قبل از پایان سال ۹۶ از دیگر مصوبات این جلسه بود.

استاندار در پایان گفت: نسبت به پذیرش اوراق هزینه در انشعابات آب، برق و گاز ایستگاه همدان، با توجه به تعهد استان اقدام خواهد شد.

نیکبخت راه‌آهن را مطالبه مردم استان خواند که دولت با تمام تلاش به آن توجه کرده است.

نظر شما