شناسهٔ خبر: 46958 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در استان اصفهان برگزار می‌شود:

جزئیاتی از سمینار آموزشی پدافند غیرعامل ویژه مدیران کل راه و شهرسازی سراسر کشور/ هفتمین کنفرانس بین‌المللی توسعه پایدار و عمران شهری و نشست تخصصی ایرانشهر

پوستر طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۲ و ۲۳ آذرماه از کارخانه ریسباف به عنوان ارزشمندترین میراث صنعتی اصفهان و اولین دستاورد توسعه پایدار با حضور وزیر راه و شهرسازی رونمایی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، معاونین وزیر و مدیران کل راه و شهرسازی و روسای ادارات عمران و بهسازی شهری سراسر کشور  سمینار آموزشی پدافند غیرعامل و هفتمین کنفرانس بین‌المللی توسعه پایدار و عمران شهری با محوریت "نقش بازآفرینی شهری در توسعه پایدار"، رونمایی از بازآفرینی میراث صنعتی اصفهان (کارخانه ریسباف)، نشست تخصصی ایرانشهر و کارگاه بازآفرینی شهری طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۲ و ۲۳ آذرماه در اصفهان برگزار خواهد شد.

هفتمین کنفرانس بین‌المللی توسعه پایدار و عمران شهری به عنوان باسابقه‌ترین گردهمایی سالانه علمی، پژوهشی و اجرایی فعالان عرصه توسعه پایدار توسط اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، موسسه آموزش عالی دانش‌پژوهان پیشرو، شهرداری اصفهان و معاونت شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی، شرکت عمران و بهسازی شهری ایران، دانشگاه هنر و دانشگاه صنعتی دورتموند آلمان برگزار و به مباحث مرتبط با توسعه پایدار خواهد پرداخت که اولین دستاورد آن رونمایی از کارخانه ریسباف به عنوان ارزشمندترین میراث صنعتی اصفهان است.

گفتنی است در این کنفرانس، وزیر راه و شهرسازی، استاندار و شهردار اصفهان، مدیرکل راه و شهرسازی به عنوان رئیس سیاست‌گذاری کنفرانس و تعداد دیگری سخنران داخلی و خارجی ایراد سخن خواهند داشت. در مجموع ۹ کارگاه تخصصی توسط اساتید داخلی و خارجی ارائه می‌گردد که در آن مهمانان خارجی از کشورهای آلمان، هند، چین، آمریکا، بوسنی و هرزگوین، سنگال و ... مشارکت ویژه‌ای خواهند داشت. به منظور تأکید بر مباحث بازآفرینی، دو کارگاه تخصصی با عناوین ایران‌شهر و  ارائه تجربیات بازآفرینی در کنفرانس توسط وزارت راه و شهرسازی ارائه خواهد شد.

نظر شما