شناسهٔ خبر: 46995 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در استان البرز برگزار شد:

برگزاری رزمایش آغاز طرح انتظامی -ترافیکی زمستان ۹۶ در استان البرز

رزمایش زمستانی رزمایش آغاز طرح انتظامی- ترافیکی زمستان ۱۳۹۶ با حضور دستگاه‌های خدمات‌رسان اعم از پلیس‌راه، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، هلال‌احمر، اورژانس و آتش‌نشانی در استان البرز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز، مهرداد جهانی مدیر این اداره کل در این مراسم با اعلام آمادگی کامل این بخش برای انجام راهداری زمستانی گفت: در طرح راهداری زمستانی ۲۰ اکیپ زمستانی در قالب ۲۵۰ راهدار و با ۸۵ دستگاه انواع ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری و در ۱۳ پایگاه راهداری آماده خدمات‌رسانی هستند.

وی در ادامه افزود: علاوه بر عملیات اجرایی راهداری، مرکز مدیریت راه‌های استان البرز نیز به صورت شبانه‌روزی با استفاده از تجهیزات حمل و نقل هوشمند اعم از ۲۵ دستگاه دوربین نظارت تصویری، ۴۴ دستگاه تردد شمار و ۲۱ سامانه کنترل سرعت و ثبت تخلفات، ترددها و ترافیک استان را بررسی و با هماهنگی سایر ارگان‌ها شرایط سفری ایمن را برای هموطنان فراهم می‌نماید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز، در پایان ضمن توصیه به مسافران برای رعایت قوانین مقررات و رانندگی، همراه داشتن تجهیزات زمستانی و ایمنی برای سفر در فصل سرما را ضروری ذکر کرد.

نظر شما