شناسهٔ خبر: 47011 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست مدیریت املاک و حقوقی راه و شهرسازی خراسان شمالی:

تعامل بین مدیریت املاک و حقوقی راه و شهرسازی خراسان شمالی و روسای ادارات تابعه باید بیشتر شود

نشست سرپرست مدیریت املاک و حقوقی راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: تعامل بین مدیریت املاک و حقوقی راه و شهرسازی استان و روسای ادارات تابعه باید نسبت به گذشته بیشتر شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی، مجتبی ایران پناه در جلسه هم‌اندیشی مدیریت املاک و حقوقی و مدیریت حراست اداره کل راه و شهرسازی استان با روسای ادارات تابعه گفت: هدف از این جلسه تعامل و هم‌اندیشی بیشتر بین مدیریت املاک و حقوقی با روسای ادارات تابعه می‌باشد و اینکه این تعامل باید نسبت به قبل بیشتر شود.

وی افزود: روسای ادارات تابعه می‌بایست سیاست‌های سازمان ملی زمین و مسکن را در شهرستان‌ها پیاده‌سازی کنند و بر اساس برنامه اجرایی این سازمان عمل کنند و عملکرد ادارات کل در کشور در بخش زمین و مسکن نیز بر اساس همین برنامه اجرایی سنجیده خواهد شد.

ایران پناه به بحث تعامل هر یک از روسای ادارات تابعه با اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان مربوطه اشاره کرد و افزود: اداره ثبت اسناد و املاک استان می‌تواند کمک شایانی در بحث اخذ اسناد تک‌برگی به راه و شهرسازی کند.

سرهنگ عربی فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی سازمان ملی زمین و مسکن در خراسان شمالی نیز در این جلسه گفت: تمامی روسای ادارات شهرستان‌های تابعه تعامل کاری در خصوص به‌کارگیری و نحوه استفاده خدمتی از پرسنل موسسه حفاظتی و مراقبتی در امر گشت زنی و محافظت و مراقبت از اراضی ملی و دولتی و همچنین برخورد قاطع با متجاوزین با یگان حفاظت را داشته باشند.

در پایان لازم به ذکر است در این جلسه مقرر شد این جلسات به صورت ماهیانه توسط اعضاء برگزار گردد.

نظر شما