شناسهٔ خبر: 47019 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست مدیریت املاک و حقوقی راه و شهرسازی خراسان شمالی:

باید تعامل میان مدیریت املاک و حقوقی راه و شهرسازی و روسای ادارات تابعه بیشتر شود

نشست سرپرست مدیریت املاک و حقوقی راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: تعامل بین مدیریت املاک و حقوقی راه و شهرسازی استان و روسای ادارات تابعه باید نسبت به گذشته بیشتر شود .

به گزارش پایگاه خبری، وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی، مجتبی ایران‌پناه در جلسه هم اندیشی مدیریت املاک و حقوقی و مدیریت حراست اداره کل راه و شهرسازی استان با روسای ادارات تابعه اظهارداشت: هدف از این جلسه تعامل و هم اندیشی بیشتر بین مدیریت املاک و حقوقی با روسای ادارات تابعه می باشد و اینکه این تعامل باید نسبت به قبل بیشتر شود .

ایران‌پناه در ادامه  افزود: روسای ادارات تابعه می بایست سیاست‌های سازمان ملی زمین و مسکن را در شهرستانها پیاده‌سازی کنند و براساس برنامه اجرایی این سازمان عمل کنند و عملکرد ادارات کل در کشور در بخش زمین و مسکن نیز براساس همین برنامه اجرایی سنجیده خواهد شد .

وی همچنین  به بحث تعامل هر یک از روسای ادارات تابعه با اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان مربوطه اشاره کرد وگفت : اداره ثبت اسناد و املاک استان می تواند کمک شایانی در بحث اخذ اسناد تک برگی به راه و شهرسازی کند.

در ادامه سرهنگ عربی ، فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی سازمان ملی زمین و مسکن در خراسان شمالی  در این جلسه گفت: تمامی روسای ادارات شهرستانهای تابعه تعامل کاری در خصوص بکارگیری و نحوه استفاده خدمتی از پرسنل موسسه حفاظتی و مراقبتی در امر گشت زنی و محافظت و مراقبت از اراضی ملی و دولتی و همچنین برخورد قاطع با متجاوزین با یگان حفاظت را داشته باشند.

گفتنی است  در این جلسه مقرر گردید این جلسات به صورت ماهیانه توسط اعضاء برگزار گردد .

نظر شما