شناسهٔ خبر: 47126 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

هفدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک

پوستر هفدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک با برگزاری ۳۰ کارگاه تخصصی اواخر بهمن ماه امسال در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، هفدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک با هدف ارائه آخرین نتایج تحقیقات و پژوهش‌های انجام شده از سوی  محققین و متخصصین حمل و نقل، بهره‌گیری از نتایج و دستاوردهای علمی کنفرانس در حوزه‌های اجرایی، زمینه‌سازی جهت تبادل نظر و تعامل فعالان عرصه حمل و نقل با بخش‌های دانشگاهی و پژوهشی داخلی و خارجی، ایجاد شرایط مناسب برای ارائه ایده‌های نوین و تجارب کاربردی و مدیریت دانش ترافیک آن با حضور اساتید و اندیشمندان خارجی و داخلی طی روزهای ۲۹ و ۳۰ بهمن ماه امسال در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

بنابراین گزارش این کنفرانس در ۱۲ محور علمی و با همکاری بیش از ۵۰ نفر از اساتید دانشگاه های کشور در قالب هیات علمی برگزار و فرآیند دریافت و پذیرش مقالات از اول آذر ماه سال جاری آغاز  و تا ۱۵ دی ماه ادامه خواهد یافت.

حمل و نقل همگانی، سیستم‌های حمل و نقل هوشمند، برنامه‌ریزی حمل نقل و شهرسازی، ایمنی ترافیک حمل و نقل و توسعه پایدار، مهندسی ترافیک، اقتصاد حمل و نقل، مدیریت سیستم‌های حمل و نقل ترافیک، قوانین و مقررات و مدیریت یکپارچه ترافیک، حمل و نقل غیر موتوری و طراحی هندسی معابر محورهای این کنفرانس می‌باشد.

در هفدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک علاوه بر بخش اصلی کنفرانس، بیش از ۳۰ کارگاه تخصصی نیز با حضور اساتید داخلی و خارجی برگزار خواهد شد که در آنها مقالات علمی مختلف ارائه می‌شود.

در حاشیه این کنفرانس، بخش علمی و کارگاه‌های تخصصی و نیز مقالاتی که به صورت پوستر ارائه و نمایشگاهی نیز برای ارائه آخرین دست آوردها و فن‌آوری‌های حمل و نقل و ترافیک و همچنین معرفی شرکت‌ها، سازمان‌ها، مؤسسات و مراکز علمی و دانش بنیان و کارآفرینان حوزه مهندسی حمل و نقل و ترافیک برپا خواهد شد.

 علاقه‌مندان به ارسال مقالات می توانند به پایگاه اینترنتی کنفرانس به نشانی WWW.ICTTE.IR مراجعه و ضمن کسب اطلاعات کامل از فرآیند، ابعاد و محورهای علمی، مقالات خود را ارسال کنند.

نظر شما