شناسهٔ خبر: 47131 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

خوان پایه مطرح کرد؛

فعالیت ۲۰۰ راهدار در طرح زمستانی استان کهگیلویه و بویراحمد/ جاده‌هایی با تراکم جمعیت بیشتر اولویت دارند

علی خوان پایه مدیرکل راهداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فعالیت ۲۰۰ راهدار در طرح زمستانی گفت: بازگشایی جاده‌های مواصلاتی روستایی، شهری و عشایری استان با اولویت جاده‌هایی با تراکم جمعیت بیشتر هم اکنون ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی خوان پایه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به اینکه ۲۰۰ راهدار در جاده‌های استان مستقر هستند، گفت: بازگشایی جاده‌های مواصلاتی روستایی، شهری و عشایری استان با اولویت جاده‌هایی با تراکم جمعیت بیشتر هم اکنون ادامه دارد.

وی با بیان اینکه طرح زمستانی از ۱۵ آذرماه آغاز و تا پانزدهم فروردین ماه ادامه دارد، گفت: در این طرح ۲۳ راهدارخانه ثابت و سیار، بیش از ۲۰۰ راهدار و ۱۵۰ دستگاه سبک و سنگین در محور‌های استان مستقر شدند و آمادگی دارند تا سفری ایمن را به مردم و مسافران هدیه کنند.

مدیرکل راهداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه حدود ۶ هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی در استان وجود دارد، افزود: ۲ هزار و هشتصد کیلومتر از این راه‌ها در مناطق سردسیری و برفگیر استان واقع شده که کار خدمات‌رسانی را برای راهداران تلاشگر، سخت و دشوار می‌کند.

براساس گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، خوان پایه افزود: کارکنان راهداری استان با وجود کمبود امکانات و ماشین آلات، جاده‌های برفی دورافتاده‌ترین روستا‌های استان را بازگشایی می‌کنند که این مهم زمان و حوصله مردم را می‌طلبد.

نظر شما