شناسهٔ خبر: 47151 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی کردستان:

واحدهای مسکن مهر استان کردستان ایمن هستند

مسکن مهر کردستان مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی کردستان گفت: ایمنی واحدهای مسکن مهر استان پس از وقوع زلزله غرب کشور مورد بررسی قرار گرفتند و مشکل خاصی در این واحدها مشاهده نشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کردستان، خسرو ویسی اظهار کرد: پس از وقوع زلزله (۲۱ آبان) در غرب کشور که در این استان هم احساس شد، مسکن‌های مهر مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی افزود: واحدهای مسکونی مهر شهرستان مریوان که بیشترین تأثیر را در زلزله داشت از سوی گروه نظارت استانی مورد ارزیابی ویژه قرار گرفت ولی موردی که نشان‌دهنده عدم ایمنی باشد، در این واحدها مشاهده نشده است.

ویسی تأکید کرد: مسکن‌های مهر شهرستان سنندج نیز پس از آن ارزیابی شد و ایمنی آن‌ها مورد تأیید قرار گرفت ضمن اینکه در سایر شهرستان‌ها نیز بررسی‌های انجام شده از وجود ایمنی در ساختمان این واحدها حکایت دارد.

وی با بیان اینکه هیچ مسکن مهری در استان بدون نظارت سازمان مهندسی احداث نشده است، یادآور شد: طبق سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی در طرح‌های بزرگ نیز در کنار نظارت مهندسان نظام‌مهندسی از خدمات مهندسی مادر نیز به صورت مقیم استفاده شده است.

نظر شما