شناسهٔ خبر: 47270 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

حضور فعـال اداره کـل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگـان در دومـین نمایشـگـاه بین‌المللی حمل‌ونقل

بازدید دومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل، راهداری و راهسازی و صنایع وابسته ۲۶ لغایت ۲۸ آذرماه جاری در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان، دومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل، راهداری و راهسازی و صنایع وابسته  ۲۶ لغایت ۲۸ آذرماه جاری در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) تهران برگزار شد.

اولین روز نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل، راهسازی و راهداری با حضور مقامات دولتی و خصوصی آغاز به کار کرد و اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان در این نمایشگاه حضور پررنگ و فعالی دارد.

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، مهرداد فلاح مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان راهداری، داود کشاورزیان معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از غرفه ترابرنت در ساعت‌های اولیه افتتاح نمایشگاه، بازدید کردند.

وزیر راه و شهرسازی، ضمن حضور در غرفه اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان و ابراز خرسندی از توانایی جوانان در حوزه‌های ITS  و سیستم نوبت‌دهی مجازی ۱۰۰۰۴۴۱۴ گفت: باعث امیدواری و خرسندی است که نیروهای جوان  و متعهد بتوانند در حوزه‌های  مختلف ITS  و صنعت حمل‌ونقل و راهداری، کمک‌رسان و گره‌گشا باشند.

همچنین در ادامه، داریوش باقر جوان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان در خصوص سیستم نوبت‌دهی مجازی و کاهش ترافیک توسط ناوگان باری در جاده‌ها گفت: با سیستم پیامکی و مجازی نوبت‌دهی دیگر نیازی به حضور راننده و ناوگان در پایانه بار بندرعباس نیست و رانندگان می‌توانند با استفاده از سیستم نوبت‌دهی مجازی نوبت خود را ثبت کرده و از طریق پیامک از طریقه و زمان نوبت خود مطلع شوند و این سیستم بسیاری در کاهش هزینه‌های رانندگان و معطلی و خواب آنان در پایانه بار تا وصول نوبت کمک شایان به ذکری کرده است.

دومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل تا  ۲۸ آذرماه ادامه دارد و اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان در غرفه ۱۵۸ میزبان بازدیدکنندگان است.

نظر شما