شناسهٔ خبر: 47276 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

در یكصد و نود و هشتمين نشست شورای‌عالي هماهنگی ترابری كشور صورت گرفت:

بررسی آيين‌نامه بهره‌برداری از مراكز لجستيك و مشكلات محموله‌های ترانزيتی هند به افغانستان

جلسه مشكلات پيش روی محمولات ترانزيتی گندم هند به افغانستان و گزارش و همكاریهای دستگاه‌های ذيربط و حمل‌ونقلي به منظور عبور سريع محمولات از كشور در يكصد و نود و هشتمين نشست شورایعالی هماهنگی ترابری كشور مطرح و تشریح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ دبیرخانه شورای عالی هماهنگی ترابری کشور اعلام کرد که در روز یکشنبه مورخ ۲۶ آذر‌ماه ۱۳۹۶، يكصد و نود و هشتمين نشست شوراي‌عالي هماهنگي ترابري كشور با حضور و مشاركت اعضا برگزار شد و پس از بحث و بررسي پيرامون دستوركار، جمع‌بندي‌هاي زير حاصل گرديد:

موضوع "آيين‌نامه ايجاد و بهره‌برداري از مراكز لجستيك" مطرح و ضمن تصويب تركيب و اعضاي ستاد موضوع ماده ۲ آيين‌نامه پيشنهادي، مقرر شد كه مفاد آيين‌نامه توسط ستاد مذكور بررسي و نهايي و براي طرح در جلسات شورا اعلام گردد.

با توجه به نظرات سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي و اتاق بازرگاني و صنايع و معادن ايران مقرر گرديد در مورد به‌هنگام‌سازي شيوه‌نامه تسهيل اجراي تبصره ۲ قانون مقررات تردد وسايل نقليه خارجي در جلسه بعدي شورا و با حضور رياست شورا تصميم‌گيري شود.

مشكلات پيش روي محمولات ترانزيتي گندم هند به افغانستان و گزارش و همكاري‌هاي دستگاه‌هاي ذيربط و حمل‌ونقلي به منظور عبور سريع محمولات از كشور تشريح گرديد.

نظر شما