شناسهٔ خبر: 47293 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

انتصاب اولین فرمانده یگان حفاظت اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان

معارفه اولین فرمانده یگان حفاظت اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان، مراسم معارفه حمیدرضا بنی‌صدر اولین فرمانده یگان حفاظت بنادر استان سیستان و بلوچستان با حضور سرهنگ جعفر اطمانی فرمانده یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی، مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان، معاونین و مسئولین اداره کل بنادر و دریانوردی استان، برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ اطمانی ضمن برشمردن مأموریت و اهداف سازمانی، گفت: در جهت صیانت از جایگاه و اهداف سازمانی و برخورداری از جایگاه قانونی شاهد معارفه اولین فرمانده یگان حفاظت بنادر استان سیستان و بلوچستان هستیم.

وی ضمن اینکه تغییر و تحول را نشانه پویایی و ارتقاء سازمانی دانسته، از تلاش‌ها و زحمات شاهسونی در طول مدت تصدی خدمت تشکر و قدردانی نموده و برای بنی صدر به عنوان اولین فرمانده یگان حفاظت بنادر استان سیستان و بلوچستان در انجام وظایف و ماموریت سازمانی آرزوی توفیق و سربلندی کرد.

توانمندسازی و ارتقاء سازمانی، ارتقاء مهارت و دانش فردی کارکنان، ارتقاء کیفی در جهت حفاظت از بنادر و هدفمندی اجرایی و عملیاتی سازمان بنادر و تعاملات سازمانی از موارد تاکید فرمانده یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی همگام با شرایط توسعه ای بندر و با شیوه های نوین اقتصادی بود.

نظر شما