شناسهٔ خبر: 47351 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

اکبری در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی تشریح کرد:

آخرین وضعیت تردد در جاده‌های استان‌های زلزله زده/ پاکسازی ریزش موضعی سنگ در محور چالوس توسط راهداران

اکبری مدیرکل دفتر نگهداری ابنیه فنی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه در هیچ یک از جاده‌های استان‌های زلزله زده در شب گذشته به غیر از یک مورد در استان البرز حادثه‌ای رخ نداده است، گفت: در کیلومتر ۱۶ محور کرج- چالوس ریزش چند قطعه سنگ به طور موضعی رخ داد که به سرعت توسط نیروهای راهداری پاکسازی شد.

رضا اکبری مدیرکل نگهداری ابنیه فنی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به گزارش تهیه شده در مورد خسارت های وارده به راه ها و ابنیه فنی استان های زلزله زده در شامگاه چهارشنبه ۲۹ آذرماه اظهار داشت: تنها حادثه شب گذشته در کیلومتر ۱۶ جاده کرج- چالوس منطقه خوزنکلا دو ریزش موضعی رخ داده است.

وی افزود: به دلیل نزدیکی راهدارخانه به محل وقوع حادثه اکیپ راهداری به سرعت به محل حادثه می رسد و در همان ساعت های اولیه جاده را پاکسازی کردند و هم اکنون جاده به طور کامل قابل تردد است.

 مدیرکل نگهداری ابنیه فنی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تصریح کرذ: برخلاف برخی اخبار اعلام شده در شب گذشته هیچگونه ریزش کوه در جاده چالوس رخ نداده است و فقط در حد ریزش چند قطعه سنگ به صورت موضعی بوده و خسارت جانی نیز به کسی وارد نشده است.

اکبری یادآور شد: طبق گزارش ارائه شده به هیچ یک از جاده های استان‌های زلزله زده در شب گذشته به غیر از تنها مورد استان البرز حادثه و خسارتی وارد نشده است.

مجیدرضا نصراله نژاد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران نیز پیش تر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خصوص زلزله ۵.۲ ریشتری شب گذشته اعلام کرد: خوشبختانه با بررسی‌های اولیه انجام شده پس از وقوع زلزله خسارتی بر جاده های استان تهران وارد نشده است.

وی افزود: در گام دوم در نظر داریم تا به صورت دقیق تر و جزئی تر، تا تاثیر زلزله بر ابنیه فنی موجود در راه های استان تهران را بررسی کنیم.

 گفتنی است زلزله ۵.۲ ریشتری شامگاه چهارشنبه ۲۹ آذر ماه استان های تهران و البرز، قم و گیلان را لرزاند. این زلزله در عمق ۷ کیلومتری زمین ثبت شده است.  

نظر شما