شناسهٔ خبر: 47405 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان رباط‌کریم خبر داد:

انسداد ۶ راه دسترسی غیرمجاز در آزادراه تهران- ساوه

مهدی قزلباش سرپرست اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان رباط‌کریم از مسدود نمودن ۶ راه دسترسی غیرمجاز در آزادراه تهران ساوه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران، مهدی قزلباش سرپرست اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان رباط‌کریم از مسدود نمودن ۶ راه دسترسی غیرمجاز در آزادراه تهران ساوه خبر داد و گفت: در آزادراه تهران ساوه راه‌های دسترسی غیرمجازی توسط کسبه، افراد محلی و کشاورزان منطقه به آزادراه درست شده‌اند که باعث تصادف و حادثه‌خیز شدن نقطه دسترسی به آزادراه شده است. ۵ مورد در طی هفته گذشته توسط عوامل راهداری حدفاصل خروجی پایانه نسیم شهر و خروجی اورین با خاک‌ریزی و گذاشتن نیوجرسی و یک مورد نیز در عوارضی اول بعد از عوارضی به سمت ساوه مسدود شدند. 

قزلباش پاک‌سازی روزانه حاشیه راه‌ها و نیوجرسی‌های آزادراه تهران-ساوه به طول ۵۰ کیلومتر و جمع‌آوری نخاله از حریم و اصلاح حدود ۵ کیلومتر شانه راه در آزادراه تهران ساوه، اصلاح شانه راه بارریزی افتادگی شانه راه الارد جنب کلانتری در محور الارد قبل از روستای پیغمبر به میزان ۴۰۰ مترمکعب، تسطیح و پاک‌سازی شانه خاکی دو طرف آزادراه تهران - ساوه محدوده رودخانه شور تا عوارضی دوم به طول ۱۰ کیلومتر، اصلاح، تسطیح و شیب بندی شانه خاکی دو طرف آزادراه تهران-ساوه محدوده عوارضی دوم تا رباط‌کریم به طول ۵ کیلومتر را از دیگر اقدامات اداره راهداری شهرستان رباط‌کریم ذکر کرد.

وی افزود: تعداد ۵ کانکس امدادی خودرو در آزادراه تهران ساوه مستقر بودند که پس از استعلام لازم یک مورد مجوز داشته و بقیه فاقد مجوز بوده و یا اعتبار مجوزشان به اتمام رسیده که به آن‌ها اخطار اولیه داده شد تا کانکس‌ها جمع‌آوری شود. یک کانکس در حریم راه محور رباط‌کریم – شهریار وجود داشت که رفع تجاوز شد.

همچنین سرپرست اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان رباط‌کریم  با اشاره به سرویس ماشین‌آلات راهداری شامل ۴ دستگاه نمک‌پاش، ۲ دستگاه لودر، ۲ دستگاه گریدر و یک دستگاه کمپرسی ۹۱۱ در راهدارخانه عوارضی اول و دوم آزادراه تهران – ساوه و آماده‌سازی نمک در راهدارخانه عوارضی اول و دوم و مرکز اداره توسط لودر به میزان ۲۰۰۰ تن اعلام کرد : برای اجرای طرح راهداری زمستانی آمادگی کامل داریم.

نظر شما