شناسهٔ خبر: 4743 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ایمن سازی نقاط حادثه خیز گردنه اسدآباد تا قبل از نوروز

جاده استانی کهگیلویه و بویر احمد رئيس اداره راه وشهرسازي شهرستان اسدآباد خبر داد: تا قبل از شروع سفرهای نوروزی، نقاط حادثه خیز گردنه اسدآباد با ایجاد خاکریزهای بازدارنده اصلاح و ايمن سازي خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه وشهرسازي استان همدان، ساسان رستمی در باره اقدام‌های اين اداره تا قبل از سفرهاي نوروزي گفت: در این ماه، تسطيح شانه و حریم راه و تکمیل و نصب تابلوهاي اخطاري ، انتظامي و اطلاعاتي انجام خواهد شد.

رئيس اداره راه وشهرسازي شهرستان اسدآباد افزود: عمليات راهداري نوروزي در اين شهرستان از اول اسفند آغاز و اين روند تا پايان سال ادامه خواهد داشت.

رستمی اضافه كرد: خط کشی محورهای شریانی، اصلی و فرعی، انجام عملیات لکه گیری با آسفالت گرم و سرد ، آشکارسازی نقاط حادثه خیز با نصب بنر و تابلوهای اخطاری و انتظامی از دیگر برنامه‌های این اداره تا قبل از عید است. 

وی ادامه داد: از دیگر اقدامات در دستور کار ، گشت راهداری شبانه روزی در طول راه‌های حوزه استحفاظی، شستشوی تابلوها و پاکسازی شانه و حریم راه از نخاله و زباله است.

رستمی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت، راهدار خانه های این شهرستان آماده اسکان موقت مسافران خواهند شد و اکیپ های فعال راهداری زمستانی نیز در راهدارخانه گردنه اسدآباد مستقر می‌شوند./

نظر شما