شناسهٔ خبر: 47491 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان خبر داد:

افتتاح دفتر توسعه محله و اهالی کوی علی‌آباد اهواز

عباس پورسلان مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از افتتاح دفتر توسعه محله و اهالی کوی علی‌آباد اهواز با حضور مدیران استانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، عباس پورسلان اهواز اظهار کرد: این دومین دفتری است که افتتاح می‌شود، سال گذشته در منطقه منبع آب نیز دفتر توسعه محله راه‌اندازی شد.

وی با انتقاد از نبود اطلاعات کافی در مورد سکونتگاه‌های غیررسمی و مناطق حاشیه گفت: اطلاعات در رابطه با این مناطق باید به گونه‌ای باشد که چنانچه بخواهیم در مورد کل مناطق حاشیه و بافت‌های فرسوده استان اطلاعاتی دریافت کنیم، اطلاعات جمع‌آوری شده کامل و به‌روز باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان بیان کرد: در حال حاضر محدود بافت فرسوده ۲۹ شهر بزرگ و کوچک خوزستان تنها با یک خط مشخص شده است و هیچ‌گونه طرح تفصیلی در رابطه با این مناطق نداریم.

پورسلان افزود: از این ۲۹ شهر بافت فرسوده حدود ۱۱ منطقه در شهر اهواز در سه بخش غربی، شرقی و مرکز اهواز کار مطالعات آن‌ها انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان عنوان کرد: هدف از راه‌اندازی دفاتر توسعه در مناطق کم برخوردار ارتقاء توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی سکونتگاه‌های غیررسمی است.

نظر شما