شناسهٔ خبر: 47566 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

صنیعی خبر داد؛

اجرای ۱۰ پروژه ساختمان عمومی در شهر مشهد

ابراهیم صنیعی مدیرفنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی از اجرای ۱۰ پروژه ساختمان عمومی با اعتباری بالغ بر ۱۰۹ میلیارد ریال در شهر مشهد مقدس، طی سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، ابراهیم صنیعی با اعلام این خبر افزود: مطالعه و اجرای کتابخانه عمومی گلشهر، احداث و تجهیز ساختمان پایگاه انتقال خون مرکزی مشهد، مناسب سازی فضا‌های اداری شهرستان، احداث ۵ مرکز بهداشتی درمانی روستائی و یک مرکز بهداشتی درمانی شهری، تکمیل اورژانس بیمارستان قائم (عج) از پروژه‌های سال ۹۶ این اداره کل در شهر مشهد مقدس است.

وی تصریح کرد: ۲ پروژه احداث مرکز بهداشتی - درمانی روستائی در کنویست و کلاته منار مشهد با ۵۲۵ مترمربع زیربنا برای هر کدام با اعتباری تخصیصی سال ۹۶ به ترتیب ۲۵۰ و ۳۰۰ میلیون ریال با ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی تحویل بهره بردار شده است.

صنیعی به احداث ۲ مرکز بهداشتی- درمانی روستائی در منطقه سیدی و عسگریه مشهد اشاره کرد و گفت: این مراکز بهداشتی هر کدام با زیر بنای ۵۲۵ مترمربع با اعتبار تخصیص یافته در سال ۹۶ به ترتیب ۳۰۰ و ۳۹۵ میلیون ریال در حال احداث است که مرکز سیدی با ۶۵ درصد پیشرفت در مرحله تکمیل نماسازی و عایق بام می‌باشد و عسگریه با پیشرفت فیزیکی ۹۱ درصد در حال اجرا و در مرحله اتمام نازک کاری و نصب تأسیسات است.

وی ادامه داد: پروژه مطالعه و اجرای کتابخانه عمومی گلشهر مشهد با ۷۲۰ مترمربع زیر بنا است که تاکنون ۵۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که از محل اعتبارات ملی مبلغ ۶۲۵۰ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است و هم اکنون در مرحله بتن ریزی سقف‌ها و خاک گچ طبقه اول است.

مدیرفنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی در ادامه گفت: تکمیل اوژانس بیمارستان قائم (عج) تاکنون ۲۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که سقف زیر زمین اجرا و در مرحله آرماتورگذاری طبقه اول است و در سال جاری ۴۵ میلیارد ریال اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است.

همچنین صنیعی تصریح کرد: پروژه احداث و تجهیز ساختمان انتقال خون مرکزی مشهد از دیگر پروژه‌های استان است که تاکنون ۳۴ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که طی قرارداد اول پی ریزی آن انجام شده است و در قرارداد دوم ۵۰ درصد اسکلت فلزی اجرا شده است؛ ضمن اینکه در سال جاری برای این پروژه ۴۶ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی در پایان  یادآورشد: همچنین برای مناسب سازی فضا‌های اداری جهت معلولان و توانیابان در شهرستان مشهد نیز ۵۵ میلیارد ریال در نظرگرفته شده است که ۱۰۰ درصد اجرایی شده است.

نظر شما