شناسهٔ خبر: 47601 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی انجام شد:

تودیع و معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای

سر در ساختمان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای جلسه معارفه معاون جديد توسعه مديريت و منابع سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با حضور معاون وزير راه و شهرسازی برگزار و ضمن تقدیر و تودیع صدراله بمانا، محمد تیموری به عنوان معاون جدید توسعه مدیریت و منابع سازمان معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، داود كشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان، ضمن تقدیر از خدمات و فعالیت‌های معاون سابق توسعه مدیریت و منابع سازمان، اظهار داشت: با توجه به تصمیمات متخذه در راستای سیاست‌های مدیریتی و بهره‌گیری از توان، اندیشه و خلاقیت‌های نیروهای جدید، جوان و با اولویت درون‌سازمانی جابجایی در حوزه این معاونت انجام می‌گردد. 

وی با تأكید بر این‌که یكی از مهم‌ترین سرمایه‌های هر سازمانی، سرمایه انسانی است، افزود: علیرغم تأمین هرگونه امكانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، درصورتی‌که نیروی انسانی توانمند و سالم و قابل‌اعتماد در مجموعه نباشد، بهره‌وری لازم در انجام وظایف حاصل نخواهد شد. 

مهندس كشاورزیان با اشاره به اهمیت برگزاری دوره‌های آموزشی حین خدمت بر اساس پست سازمانی و وظیفه‌ شغلی كاركنان، بیان كرد: با راه‌اندازی مركز آموزش سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، دوره‌های مورد نیاز عمومی و تخصصی كاركنان از ابتدای سال جاری برنامه‌ریزی‌شده و با جدیت در حال برگزاری و اجرا است. 

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خاطرنشان كرد: مدیران باید با رفتار و عملكرد مناسب خود الگوی سایر همكاران زیرمجموعه باشند ازجمله در زمینه حساسیت نسبت به بیت‌المال، اهتمام به تكریم ارباب‌رجوع، رعایت قوانین و مقررات اداری و حضور به‌موقع در مأموریت‌ها و امور محوله.

كشاورزیان در بخش دیگری از سخنان خود به موضوعات رضایت‌مندی نیروی انسانی در سازمان اشاره كرد و افزود: مدیران باید در چهارچوب قوانین و مقررات و با توجه به محدودیت‌های قانونی، رضایت‌مندی كاركنان ازنظر امكانات مالی و رفاهی را فراهم آورند اما نكته قابل‌توجه و اساسی در رضایت‌مندی، رعایت اصل عدالت نسبی در میان كاركنان است ازجمله در انتصابات، پرداختی‌ها، دستگاه‌های تشویق و غیره.

وی سازمان‌دهی ادارات كل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان‌ها را یكی از مهم‌ترین اولویت‌های فعالیت‌های سازمان پس از ادغام حوزه راهداری و ورود نیروهای انسانی راهداری به این سازمان اعلام كرد  و افزود: این طرح با همكاری معاونت راهداری و توسعه مدیریت و منابع در دست اقدام است و در كنار چارت سازمانی مصوب، چارت تكمیلی هم در دست تهیه است تا وضعیت شغلی و استخدامی نیروهای راهداری و خدماتی به‌صورت شفاف مشخص و به تصویب برسد. 

این گزارش حاكی است صدر اله بمانا معاون سابق توسعه مدیریت و منابع سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای طی سخنانی گزارشی از فعالیت‌های انجام‌شده در حوزه مدیریتی بیان كرد و خواستار ادامه طرح‌های در دست اقدام با توان و قوت بیشتر و به‌كارگیری از اندیشه‌ها و افكار نو در سازمان گردید.

بر اساس این گزارش، در بخش دیگری از این مراسم شهرام آدم‌نژاد معاون برنامه‌ریزی، اسماعیل غلامی معاون حمل‌و‌نقل و عبدالهاشم حسن‌نیا معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای طی سخنانی ضمن قدردانی و سپاس از خدمات آقای بمانا در حوزه فعالیتی و ایجاد تعادل و نظم در برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان، دیدگاه‌ها و دیدگاه‌های خود را در تحول در حوزه‌های مختلف فعالیتی سازمان و ارتقای خدمات به كاربران بیان كردند. 

گفتنی است محمد تیموری معاون جدید توسعه مدیریت و منابع نیز ضمن ابراز خشنودی از ادامه فعالیت در حوزه خدمتی دیگر از سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، وظایف این معاونت را وظایف فرا بخشی دانست كه نیازمند مشاركت و همكاری سایر معاونین و مدیران سازمان است.

اضافه می‌نماید محمد تیموری كه تا پیش از این در سمت مدیركل دفتر برنامه‌وبودجه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فعالیت داشت و همچنین صدر اله بمانا نیز به‌عنوان مشاور عالی رئیس این سازمان در زمینه نوسازی ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای ادامه خدمت خواهند داد.

خاطرنشان می‌گردد در پایان این مراسم از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی با اهدای لوح تقدیر به صدراله بمانا از خدمات ایشان در دوره تصدی قدردانی به عمل آمد و حكم جدید محمد تیموری به‌عنوان عضو هیئت عامل و معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به وی ابلاغ گردید. 

جلسه معارفه معاون جديد توسعه مديريت و منابع سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با حضور معاون وزير راه و شهرسازی، اعضای هيأت عامل، مديران كل دفاتر ستادی اين سازمان و نماينده سازمان برنامه و بودجه برگزار شد.

نظر شما