شناسهٔ خبر: 47651 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز عملیات اجرائی پروژه‌های فرهنگسرای محلات کوشمغان در سمنان

بازدید مراسم آغاز عملیات اجرائی (کلنگ زنی) پروژه‌های فرهنگسرای محلات (کوشمغان) در بلوار حکیم الهی و پروژه سالن ورزشی محله سرداران شهید (آتشگاه) در خیابان آیت اله عالمی سمنان با حضور استاندار، نماینده شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه و جمعی از مسئولین دستگاه‌های اجرائی استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل مسکن و شهرسازی استان سمنان، دهقان سرپرست اداره کل مسکن و شهرسازی استان، این پروژه ها با اعتبار بالغ بر ۲۱ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی وزارت راه و شهرسازی (شرکت عمران و بهسازی شهری) و در زمینی به مساحت ۳۲۰۰ متر و همکاری شهرداری سمنان به عنوان تامین کننده زمین،  احداث خواهد شد.

این تاسیسات شامل ۸۰۰ متر سالن فرهنگسرا و ۱۲۰۰ متر سوله چندمنظوره ورزشی در محله‌های بافت قدیم موسوم به "محلات" و "آتشگاه" است.

اینگونه طرح‌ها با توجه به سیاست دولت تدبیر و امید مبنی بر جبران کسری سرانه‌های خدماتی در سکونتگاه‌های غیر رسمی و مناطق ناکارآمد شهری (بافت فرسوده) درکشور با همکاری شهرداری‌ها شامل سالنهای چند منظوره فرهنگی و ورزشی جهت مراسم، سخنرانی، جشن‌ها، گردهمایی ورزشی و ... احداث می‌شود./

نظر شما