شناسهٔ خبر: 47688 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مهرآبادی اعلام کرد:

بهره‌برداری از یک میلیون و ۹۷۰ هزار واحد مسکن مهر در کشور

نشست قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: از ابتدای شروع طرح مسکن مهر با دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد در کشور تاکنون یک میلیون و ۹۷۰ هزار واحد به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌غربی، احمد اصغری مهرآبادی قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر در جریان سفر به شهرستان مهاباد گفت: رفع مشکلات مسکن مهر و پیگیر تکمیل عملیات ساخت پروژه‌های مسکن مهر بدون معارض و نیمه‌تمام را تا پایان امسال هستیم.

مهرآبادی بر مشارکت همه‌جانبه شرکت‌های خدمات‌رسان ادامه داد: در حال حاضر در ساخت واحدهای مسکن مهر مشکلی وجود ندارد و مشکل عمده در تأمین خدمات زیربنایی و روبنایی به ویژه کمبود مراکز خدماتی و آموزشی است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۷۰ هزار واحد مسکن مهر در استان‌های مختلف احداث می‌شود، ادامه داد: ۱۰ هزار میلیارد ریال برای تأمین خدمات زیربنایی، روبنایی و آماده‌سازی و محوطه‌سازی پروژه‌های مسکن مهر لازم است.

مهرآبادی یادآور شد: این مقام مسئول درباره روند اجرایی طرح مسکن مهر آذربایجان‌غربی اظهار کرد: سهم آذربایجان‌غربی از طرح مسکن مهر ۵۰ هزار واحد بود که تاکنون ۴۶ هزار واحد افتتاح شده و میانگین پیشرفت اجرایی پروژه‌های مسکن مهر استان ۹۶ درصد است.

مهرآبادی با بیان اینکه تکمیل مساکن مهر بیشتر شهرستان‌های استان تحقق یافته است، افزود: پروژه‌های مسکن مهر شهرستان‌های ارومیه، مهاباد و سردشت که به دلیل مسائل حقوقی و بلندمرتبه‌سازی زمان‌بر شده تا نیمه اول سال آینده پایان می‌یابد.

افتتاح یک هزار و ۴۰۰ واحد مسکن مهر در دهه فجر

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در نشست بررسی روند اجرای پروژه‌های مسکن مهر و حل مسائل املاک و حقوقی شهرستان مهاباد گفت: یک هزار و ۴۰۰ واحد مسکن مهر در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود که ۷۰۰ واحد سهم شهرستان مهاباد است.

ابراهیم مبارک قدم، میانگین پیشرفت اجرایی پروژه‌های مسکن مهر مهاباد را ۶۷ درصد اعلام کرد و ادامه داد: تسهیلات یارانه‌ای پروژه‌های مسکن مهر این شهرستان به طور منظم پرداخت شده و لازم است دستگاه‌های خدمات‌رسان روند تکمیل خدمات زیربنایی و آماده‌سازی و محوطه‌سازی را تسریع دهند.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر در نشست مشترک با امام‌جمعه و فرماندار شهرستان مهاباد، نماینده مردم شهرستان مهاباد در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی و مدیرکل محترم دفتر امور حقوقی و قراردادهای سازمان ملی زمین و مسکن و جمعی از مسئولان روند اجرای پروژه‌های مسکن مهر شهرستان مهاباد را بررسی و تصمیمات لازم جهت حل مسائل املاک و حقوقی اتخاذ شد.

نظر شما